Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Moi kaikille!

Olen Caminante. Liityin tänään Pakkotoisto.comin viralliseksi käyttäjäksi. Myös vipit on maksettu. Paljon on siis pelissä.

Olen myös mies ja minulla on syntymäpäivät kohtapuoliin.

Olen lisäksi nälkäinen. Kohta syön eeehrmannia.

Huomenna harjoitan kuntosalilla rintojani sekä hartijoita.

mies?

joo ketään ei enää kiinnosta...

ps. :thumbs:

Kiitokset lämpimistä tervehdyksistänne.

Pahoittelen nimimerkki Prayerille, etten ole nainen. Olisin toki voinut esittää.:(

mulla on kyllä nainen, jo mutta sähän voisit olla toinen ;)
älä sitten ihmettele tämän sivuston huumoria äläkä VARSINKAAN yö-threadin sisältöä:D

tämä on oikeasti se ketju jossa vain jauhetaan paskaa:D
ostitko muuten VIPit minun mainospuheeni ansiosta?:)

Nimimerkki Prayer. Huomasin upean mainospuheesi/tekstisi ja se vaikutti ostopäätökseeni positiivisesti. Olen asiasta sinulle kiitollinen.

Toistaiseksi Pakkotoisto on ollut minulle armelias.

Nimimerkki Caminante: En tiedä trollaatko, mutta löysää nyt vähän :D ... nyt ollaan sentään yö-threadissa. Virallisuudet sikseen.

Missä on Mike ja yön virallinen videootti?

Nimimerkki Prayer. Huomasin upean mainospuheesi/tekstisi ja se vaikutti ostopäätökseeni positiivisesti. Olen asiasta sinulle kiitollinen.

Toistaiseksi Pakkotoisto on ollut minulle armelias.

no voi sun vittu, minä hankin mikelle rahaa ja mitä jätkä tekee? nukkuu! :jahas: :lol2:

jea:thumbs:

pakkis ei ole kenellekkään armelias loputtomiin:D
jos olet vähänkin erilainen tai erimieltä asioista niin paskaa sataa niskaan niin että tuntuu, mutta hei tämähän on vain pakkis :lol2:
äläkä vain tee sitä virhettä että otat asiat vakavasti täällä, AINAKAAN TÄSSÄ thredissä:D

kyllä se siitä:thumbs:

jos haluat vastata jollekkin niinkuin minä juuri tein paina sitä Quote nappia siitä viestin alakulmasta ja kirjoita viestisi. kysy jos on jotain kysyttävää, we will help you.

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/x6Q6GPC54ok&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/x6Q6GPC54ok&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

jos haluat vastata jollekkin niinkuin minä juuri tein paina sitä Quote nappia siitä viestin alakulmasta ja kirjoita viestisi. kysy jos on jotain kysyttävää, we will help you.

Minulle tuli nyt sellainen mieleen, että olen ollut nyt dieetillä 6 vkoa. Hiilarit kahden näkkärin (ja treenipäiväni palkkarin) varassa. Miksi oloni ei ole huono, vai pitäiskö tuskan nousta jo pintaan?

Minulle tuli nyt sellainen mieleen, että olen ollut nyt dieetillä 6 vkoa. Hiilarit kahden näkkärin (ja treenipäiväni palkkarin) varassa. Miksi oloni ei ole huono, vai pitäiskö tuskan nousta jo pintaan?

älä nyt odota että meiltä saat mihinkään tällaiseen vastausta?
mikä foorumi sie tämän luulet olevan?
Joku punttiforumi vai? kuulehan nyt...:lol2:

Ei kaikille tuu low-carbist mitenkään heikko olo. Itse on nyt menossa kuudes lähes hiilariton päivä ja olo sen kuin paranee. Se on heikkoluonteisten paskapuhetta että ilman hiilareita nyyh, nyyh. Korvaan palkkaristakin hiilarit glutalla ja glysiinillä.

Onko suklaassa muuten hyviä vai huonoja rasvoja? :D Perkeles mikä tuoteidea, omega-3-suklaa!

Snickersissä on aika paljon maapähkinää, 2xsnickers, litran maito ja protskudrinkki :kuola:

mulla on kyllä nainen, jo mutta sähän voisit olla toinen ;)
älä sitten ihmettele tämän sivuston huumoria äläkä VARSINKAAN yö-threadin sisältöä:D

tämä on oikeasti se ketju jossa vain jauhetaan paskaa:D
ostitko muuten VIPit minun mainospuheeni ansiosta?:)

Sullako nainen. No ohan se reinzell aika kaunis :)

Ei kaikille tuu low-carbist mitenkään heikko olo. Itse on nyt menossa kuudes lähes hiilariton päivä ja olo sen kuin paranee. Se on heikkoluonteisten paskapuhetta että ilman hiilareita nyyh, nyyh. Korvaan palkkaristakin hiilarit glutalla ja glysiinillä.

Sisko kehui olon olevan mahtavan energinen ja pirteä ku oli low-carbilla. Tosin se ei salilla käy, joten hiilarin tarve on pienempi.

Sainpas revittyä itseni pois tuolta css:n väkivaltaisesta ja angstisesta maailmasta:). Huomena ois taas joku homokoe (testataan oonko kei, melko turhaa sanon ma. Luulisi tuon olevan selvä asia), mutta onneks vasta 12.20:)

Back
Ylös Bottom