Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:eek:en tiennyt olevani pelottava?

Shiba,en tietenkään ole muistanut ostaa mitään lääkettä:(
Tarviin jonkun joka pitää huolta:rolleyes:

Jep, me luodaan kauhua ja kunnioitusta olemuksillamme:D
Mäkin voisin ottaa jonkun huolehtijan. Taitaa vaan olla tyyppi niin kaukana että menee kaukohoivaamiseksi ;)

Proileri: mitä ihmettä sinä siellä Hurrinmaalla teit?!

Tonnikalaa ja raejuustoo 0.5kg mäjäys lähtee tästä kohti mahalaukkua, että pääsee sonnin lihoihin jouluks. Vielä kun joskus ehtis siel salilla käymään ryyppäämiseltä, töiltä ja opiskeluilta niin olis mies aika kovassa iskussa nopeesti.:joulu5:

Proileri: mitä ihmettä sinä siellä Hurrinmaalla teit?!

Olin lyhyesti vaihto-opiskelemassa, toki. Ajattelin että vaihtely piristäisi mutta olikin aika tylsää. No, sellaista se on, nyt joka tapauksessa maittaa arki kotonakin - voitte uskoa että on erittäin paljon mukavempaa olla Suomessa kuin Ruotsissa :)

Kävin muuten viikonloppunakin Ruotsissa, nimittäin Haaparannan Ikeasta shoppailemasta kamaa uuteen boksiini. Nyt on ihq:n punainen kaappi sekä kukikas pöytälamppu.

voitte uskoa että on erittäin paljon mukavempaa olla Suomessa kuin Ruotsissa :)

Mitämitä? Eikö nyt seuraakaan nillitystä siitä kuinka Ruotsissa on naiset ihanampia ja kauniimpia ja ja...? ;) Tuntuu olevan trendinä täällä sanoa noin. Mä olen nyt aivan hämmentynyt :D

Mitämitä? Eikö nyt seuraakaan nillitystä siitä kuinka Ruotsissa on naiset ihanampia ja kauniimpia ja ja...? ;) Tuntuu olevan trendinä täällä sanoa noin. Mä olen nyt aivan hämmentynyt :D

Ovat nättejä:

pics-01.jpg

No nehän on kyllä silmälle mukavia, ainakin alkuunsa. Sääli vaan se johtuu lähinnä siitä, että ne kaikki blondaavat hiuksensa ja käyvät H&M:ltä ryysynsä aina viimeisimpien trendien mukaan :lol2:

Tiiättekö muuten mikä on persiistä? Kun ahnehtii rinta- ja selkäpäivän peräkkäisinä päivinä, niin nyt on sitten molemmat puolet jumissa eikä kunnolla onnistu edes venyttely :( Tuli kyllä hyvä selkätreeni uudella salilla vedettyä: ylätaljakonetta, avustettuja leukoja, alasoutukonetta, SJ-mavea sekä takavipareita. Yläselkä kivasti paketissa.

Täällä? Pakkiksella vai täällä idän helteessä? :)
Itsellenikin kieltämättä tulee ruotsalaisesta naisesta puhuttaessa ensimmäisenä mieleen Victoria Silvstedt tyylinen ratkaisu. :kuvia:

No nehän on kyllä silmälle mukavia, ainakin alkuunsa. Sääli vaan se johtuu lähinnä siitä, että ne kaikki blondaavat hiuksensa ja käyvät H&M:ltä ryysynsä aina viimeisimpien trendien mukaan :lol2:

Tiiättekö muuten mikä on persiistä? Kun ahnehtii rinta- ja selkäpäivän peräkkäisinä päivinä, niin nyt on sitten molemmat puolet jumissa eikä kunnolla onnistu edes venyttely :( Tuli kyllä hyvä selkätreeni uudella salilla vedettyä, ylätaljakonetta, avustettuja leukoja, alasoutukonetta, SJ-mavea sekä takavipareita.

Otit sen käsien heiluttelun sitten pois vai:evil:just kun oisin jotain kivaa siitä sanonut...olkoon ettet ala sinäkin mua pelkäämään:rolleyes:

Tiiättekö muuten mikä on persiistä? Kun ahnehtii rinta- ja selkäpäivän peräkkäisinä päivinä, niin nyt on sitten molemmat puolet jumissa eikä kunnolla onnistu edes venyttely :( Tuli kyllä hyvä selkätreeni uudella salilla vedettyä: ylätaljakonetta, avustettuja leukoja, alasoutukonetta, SJ-mavea sekä takavipareita. Yläselkä kivasti paketissa.

Vähän kuin aloitellessa oli ekojen kyykkyjen jälkeen sekä pakarat että etureiden kipeät: ei voinut maata sängyssä kuin kyljellään. Paitsi että sivureidetkin kyllä särkivät.

Mä en tunnu nykyään saavan mitään järkevää tuntumaa selkään :( Aiemmin ei ollut ongelmaa mutta nyt on pumpissa vain käsivarret ja olkpäät :eek:

Öisin.!!???

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1bRyfgbGKYk&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1bRyfgbGKYk&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Back
Ylös Bottom