Ei se nyt ole kyllä tulossa. Taitaa olla helpompi vetää samoilla silmillä huominen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en tiennyt olevani pelottava?
Shiba,en tietenkään ole muistanut ostaa mitään lääkettä:(
Tarviin jonkun joka pitää huolta![]()
Proileri: mitä ihmettä sinä siellä Hurrinmaalla teit?!

voitte uskoa että on erittäin paljon mukavempaa olla Suomessa kuin Ruotsissa![]()
Mitämitä? Eikö nyt seuraakaan nillitystä siitä kuinka Ruotsissa on naiset ihanampia ja kauniimpia ja ja...? ;) Tuntuu olevan trendinä täällä sanoa noin. Mä olen nyt aivan hämmentynyt :D
Mitämitä? Eikö nyt seuraakaan nillitystä siitä kuinka Ruotsissa on naiset ihanampia ja kauniimpia ja ja...? ;) Tuntuu olevan trendinä täällä sanoa noin. Mä olen nyt aivan hämmentynyt :D

Ovat nättejä:
Luin tota eilistä ketjua ja siis Tiesto ollu keikalla siellä?:itku:
Empty streets :haart:
No nehän on kyllä silmälle mukavia, ainakin alkuunsa. Sääli vaan se johtuu lähinnä siitä, että ne kaikki blondaavat hiuksensa ja käyvät H&M:ltä ryysynsä aina viimeisimpien trendien mukaan :lol2:
Tiiättekö muuten mikä on persiistä? Kun ahnehtii rinta- ja selkäpäivän peräkkäisinä päivinä, niin nyt on sitten molemmat puolet jumissa eikä kunnolla onnistu edes venyttely :( Tuli kyllä hyvä selkätreeni uudella salilla vedettyä, ylätaljakonetta, avustettuja leukoja, alasoutukonetta, SJ-mavea sekä takavipareita.

Tiiättekö muuten mikä on persiistä? Kun ahnehtii rinta- ja selkäpäivän peräkkäisinä päivinä, niin nyt on sitten molemmat puolet jumissa eikä kunnolla onnistu edes venyttely :( Tuli kyllä hyvä selkätreeni uudella salilla vedettyä: ylätaljakonetta, avustettuja leukoja, alasoutukonetta, SJ-mavea sekä takavipareita. Yläselkä kivasti paketissa.