Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siis meet mun blogiin ja valitset kansion kuvat ja selaat niitä niin oisko 3 sivu niin otsikon kaftaani alta löytyy kuva:)

Juu nyt löytyi. Aivan ihana!:hyper:

Noniin, enköhän mä ole nähnyt tältä illalta jo ihan tarpeeks.

Öitä vaan kaikille!

MIten kello voi olla vasta noin vähän? Alkaa meinaan pikkasen hajottaan täällä ja viä pitäs jaksaa yli 4h... Conan loppuu kohta ja sitten ei jää paljo vaihtoehtoja.

Tuleehan siä Rickhard Dean Andersson!

Ihana se on päälläkin vaikka siinä on vähän hankala liikkua ja vyö laitetaan yleensä niin tiukalle ettei voi hengittää.Mutta kundit kyllä tykkää;)

Uskon:)
Nyt taidan minä luovuttaa ja mennä nukkumaan. Olkaahan kiltisti ja pitäkää kädet peiton päällä;)

That's not gonna happen...

MacGaver pelastaa amishit tietysti niitten muksujen avulla everything is going to be allright.

Menempä koisimaan että huomenna jaksaa reenailla, uudelle salille olen menossa ja jänskättää ;)

Ei oo Macgaverissa noi penskat mitään penaalin terävimpiä kyniä... On vaikee sitoo köysi siihen tyttöön ja vetää ylös sieltä, mutta ei niin ei.

Tip tap tip tap, illan tullen väki alkaa sammuun tipe tipe tap...

Ei eii eii, nyt tulee banaania, kun tulitte laskeen thredin tasoo...
Onko Grosskopf ollu töitä?

Back
Ylös Bottom