Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sullakin on Shiba söpö tonttulakki:D

Ihan härskisti pöllin idean sinulta :)
Mä muuten toivoin siitä sun häissä olleesta puvusta jotain esittelyfotoa, oli todella hieno ja eksoottisen näköinen siinä istumakuvassa.

Kävin shiba kattomassa noita sun kuvias tuolla blogissas, oon saanu sellasen kuvan puheides perusteella että oot aivan kauhea ahtomursu mutta sinähän olet kaukana sellaisesta!

Eiks sulla oo ees makaroonia?

:lol2:

usko nyt jo:D ei yhtään mitään!...
perkele kun näyttää tuo naapurin koira lihaisalta...:kuola::evil:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PepLrgor46Q&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PepLrgor46Q&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Hyvää yötä remuajat, minä lähden nukkumaan että huomenna jaksaa herätä! Öötä:zzzz:

Se pinkki vai? Kuva on mun blogissa.Kuvat ja kaftaani.

Missä ihmeessä siellä? Siis jos ei oteta mukaan sitä missä olet sohvalla? :confused:

*puusilmäisyyden iskemä*

^^

Eikä mulla ole edes nälkä. Olin tän juhlapäivän takia töissä odottamassa, josko meille tulisi töitä, mutta ei tullut. Joten ehdin kahdeksan tuntisen työillan aikana syödä aika tavalla kaikkea sellaista mitä ei olisi pitänyt sekä pitää raatia työkavereiden kanssa. Naiset arvostelivat naisten pukuja ja miehet niiden rintoja. Hauskaa oli.

Mä kävin äsken nejma tsekkaamassa sun profiilin tiedot ja tossa kuvassa missä sä olet sohvan vieressä istumassa, on tosi kaunis sivupöytä. Onko se jostain ulkomailta. Päättelin vaan tosta Rabatista.

Back
Ylös Bottom