Rauman keijohan se siellä piipertää.
Nyt täytyy sanoo, että What the fuckin what?
Mitä vailänd on syömässä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rauman keijohan se siellä piipertää.
Hei Setä Aurinkoinen, saataisko sellaset hohtavat, ikään kuin jouluvalot, nickeihin? Hohtava nimimerkki olis aika fantsu.

Mä söin tänä iltana beef jerkiä.Nyt täytyy sanoo, että What the fuckin what?
Mitä vailänd on syömässä...
Onnea :dance::dance::dance:yö! 18v mittariin, jee
Janpa toivoo joululahjaks hohtavan katkaravun.
Ja Prayer dokaa muumipimppaa...weiland vittuilee kaikille, Janpalla on T31N1x nappi pohjassa, shiba on taas märkänä ja columbu the arvoitusaddikti vonkaa lisää arvoituksia:D
jaaha, normi yö.
weiland vittuilee kaikille, Janpalla on T31N1x nappi pohjassa, shiba on taas märkänä ja columbu the arvoitusaddikti vonkaa lisää arvoituksia:D
Jep jep, siellähän se jo parilta kaverilta tulikin.odottaa että aurinko laskee?
Käykääs laittamassa jotain arvoituksia, mieluiten sellaisia jotka ovat loogisesti pääteltävissä.jaaha, normi yö.
weiland vittuilee kaikille, Janpalla on T31N1x nappi pohjassa, shiba on taas märkänä ja columbu the arvoitusaddikti vonkaa lisää arvoituksia:D
:hyvä:Eikun mä toivon lahjaksi vaan neon maalia, tulee sellanen "tee se itse" lahja:D
jaaha, normi yö.
Wittu mä mitään wittuile, wittu!
Kättä ei tartte viedä ravintolaan, jotta se antaisi.Reinzell: Haluaisitko, että asiasi menisi päin vittua. Edes joskus, vai haluatko elää yksin kätesi kanssa.