Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, sekundakamaa oot kuksinu. Meitsi kestää ja kestää kuinNo ei ollakaan! Arvaa miten vaikeeta oli löytää sulla tuurajaa!:curs: Saakeli, nehän nääntyivät jo neljännen session jälkeen, ihan kunnottomia paskoja!
Kuka kattoo huomenna Tuntemattoman Sotilaan?
Leffakin on hyvä.Onko muuten täällä kukaan nähnyt Papillonia? Kannattaako satsata?
Joo, sekundakamaa oot kuksinu. Meitsi kestää ja kestää kuin
Duracell -pupu.

Kiva, että sulla on ollu mua ikävä mussukkani. :haart:Missä Dymond on? Taitaa olla miehellä kiirus tai sitten sillä on joku bööna, jota se duunaa öisin niinq himas, tajuuxte?
Dymond valitsi nolifen sijaan "elämän". Mitä on elämä? Missä vitussa minä olen? Mitä nyytit sisälsivät?
paska fiilis....:(
Oih! :haart:Kiva, että sulla on ollu mua ikävä mussukkani. :haart:
Leffakin on hyvä.
Nooh, ehkä tuon voi laittaa normaalivariaation piikkiin.Columbu, miten niin sekaisin? Normipäivä eilen. :D
Telkku.comin mukaan tulis ainakin Laineen versio kakkoselta klo11.Minä EN! Se on Mollbergin taidepläjäys. :down:
Sieltä tuli puolueeton mielipide. Pakkohan tuo on uudestaan nähdä!tuosta ei leffa parane
kannattaa kattoo. uskomaton elokuva. täydellinen.
Kas kas, itse herra ja hidalgo saapui.Kiva, että sulla on ollu mua ikävä mussukkani. :haart:
Vedettiin kaverin kanssa tänään about 2 1/2 h treenit. Vittu olin väsyny.
Iltaa.