Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei jaksanut eilen valvoa. Ei ehkä jaksa tänäänkään kovin pitkään. Saas nähdä.C.S.I:t oli hyviä, sinkkuelämät oli kans ja nyt venataan Conandoa...
Mitäs muut tekee viä valveilla ja onko Columbo ja Weiland untenmailla?
Joo Dymondia ei oo näkynyt..Missä Dymond on? Taitaa olla miehellä kiirus tai sitten sillä on joku bööna, jota se duunaa öisin niinq himas, tajuuxte?
Dymond valitsi nolifen sijaan "elämän". Mitä on elämä? Missä vitussa minä olen? Mitä nyytit sisälsivät?
Eipäs ollakkaan pitkään aikaan sekstailtu yöthredissä. :wtf:Ja hei vaan Weilandillekin![]()
Minä. Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa. Hieno elokuva. Vielä hienompi Väinö Linnan kirja.Kuka kattoo huomenna Tuntemattoman Sotilaan?
Monesko kerta?ite katon commandon huomenna.
ite katon commandon huomenna.

Tuonkin leffan olen viimeksi joskus skidinä nähnyt. Pitäis katsoa uudestaan.ite katon commandon huomenna.
Kuka kattoo huomenna Tuntemattoman Sotilaan?
Katoin jokunen kk sitten, oli hyvä leffa. :DTuonkin leffan olen viimeksi joskus skidinä nähnyt. Pitäis katsoa uudestaan.
Eipäs ollakkaan pitkään aikaan sekstailtu yöthredissä. :wtf:
en tiiä. aika mones. joskus kännissä tullu katottua useampaan otteeseen putkeen.Monesko kerta?
tuosta ei leffa paraneArska lataa kertasingolla ja rynkyllä![]()

kannattaa kattoo. uskomaton elokuva. täydellinen.Tuonkin leffan olen viimeksi joskus skidinä nähnyt. Pitäis katsoa uudestaan.