Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joopa joo, tää on nyt nähty tältä illalta. Heissulivei vaan kaikille!

3 kanavan voittopotti pelin juontajalla on aikas kivat keuhkot ja kivan näkönen on muutenkii :kuola:

Täällä ainakin luetaan maanantain tenttiin ja syödään kukkakaalia :kuola:. Railakas lauantai-ilta siis meneillään. Niin ja selkä meinaa vetää ihan kammottavaan jumiin päivällä suoritetun etukyykyn johdosta.

No uujee, vonkasin yheltä meijän koulun abilta baarissa, päästiin yläkertaankin hiljasempaan paikkaan... Luuli että oon Helsingistä, narikkajonossa kärähin... Lisäksi jos oie kärsivällisyys riittäny niin oisin päässy yhen ammattikorkeessa opiskelevan kanssa sen kämpille:dance: Ja tapasin yhen ihanan tytön ja vielä vapaan, meidän koulusta:haart:

Varmaan 2h join vettä ihan sen takia kun tämä tyttökin joi! Lopulta kun sano että seurustelen, niin sanoin (kusipää kun olen) että yks pieni pusu, EI!, tyydyin käsisuudelmaan ja lähdin etsimään uutta seuraa, väiteltiin että oonko samasta koulusta ja oonko 19v:dance:
Vittu se yks alku illasta oli hottis:kuola: Juteltiin koirista:hyvä:

Noh noh. Mitäs sä baarissa, kun pitäs olla himassa nukkumassa. Sunnuntai aamut on parasta treeniaikaa. ;)

Kohta pääsee nuq...

edit:ääh hidas, jylli kiilas väliin.

:lol2:Kaverikin sano eilen että oon humallassa aivan kauhee naismagneetti:D Ei tosin tällä reissulla herunu...:jahas:

Dominot on hyviä!:dance:

Oon muuten yhtä ruma mitä kuivaks imetty aavikkohyppyrotta!

Eipäs nyt Shiba sentään kaikkia miehiä imbesilleiksi leimata. Minä en ainakaan tunnusta olleeni tänään yhtään tai ainakaan kovin imbesilli.

Lähtikö edes vauhdilla nippuun ja poliisille sen lasin heittäjä?

Lähtikö edes vauhdilla nippuun ja poliisille sen lasin heittäjä?

Reippaan oloinen vartija sen nappasi mukaansa. Ei tainnut jätkällä paljon jalat maahan koskea, sen verran vauhdikkaasti katosi :D Eli ei ne portsarit siellä huvikseen juhlivaa kansaa mulkoile, kyllä ne turvallisuutta pitävät yllä kuten kuuluukin. Kiitos siis heille :)

No hyvä, että edes saatiin apina talteen. Ei se tietysti sen tytön vammoja yhtään paranna, mutta joutuupahan edes vastuuseen teoistaan.

Taidanpa suunnata takaisin lukemaan tenttiin. Huvittaisi varmasti itseäsikin avata joku mukava tenttikirja näin iltalukemiseksi :D? Itseasiassa luen kyllä pdf:ää koneelta, mutta kuitenkin.

Pakkista sä vaan luet;)

No hyvä, että edes saatiin apina talteen. Ei se tietysti sen tytön vammoja yhtään paranna, mutta joutuupahan edes vastuuseen teoistaan.

Taidanpa suunnata takaisin lukemaan tenttiin. Huvittaisi varmasti itseäsikin avata joku mukava tenttikirja näin iltalukemiseksi :D? Itseasiassa luen kyllä pdf:ää koneelta, mutta kuitenkin.

Joo, ei se niitä tikkejä tytön päässä korjaa, mutta ihan hyvä ettei rankaisematta lasejaan viskele. Tuntuu tietysti vähän ikävältä kun se oli tarkoitettu minulle (ainakin varsin todennäköisesti) eikä sille viattomalle sivustakatsojalle.

Eikä mitään tenttikirjoja mulle, senkun kärvistelet siellä, työn orja!:whip:

Yö!

Jatkuu vielä pari tuntia tenttiin luku ja sitten kutsuu Nukku-Matti(miten ikinä kirjoitetaankaan), koska huominen tentti alkaa jo klo 09. Samalla sitten olisi tarkoitus hyödyntää tuo aikainen startti ja kevyt treeniviikko ja hinata unirytmiä hieman järkevämpään suuntaan. Eli jos sitä alkaisi päästä nukkumaan vaikka ennen klo 02 ja ylös klo 10 mennessä, niin olisin ihan tyytyväinen.

Juuri sain tenttikirjan lopetettua ja nyt vielä nopeasti yritän kahlata tuon prujun läpi. Sitten olisi kirja luettu kolmesti ja pruju pari kertaa ja voisi mennä hyvillä mielin nukkumaan.

Back
Ylös Bottom