Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

I'm over it
You see I'm falling in the vast abyss
Clouded by memories of the past
At last, I see

I hear it fading
I can't speak it
Or else you will dig my grave
We fear them finding
Always whining
Take my hand now
Be alive

You see I cannot be forsaken
Because I'm not the only one
We walk amongst you
Feeding, raping
Must we hide from everyone

I'm over it
Why can't we be together
Embrace it
Sleeping so long
Taking off the mask
At last, I see

My fear is fading
I can't speak it
Or else you will dig my grave
We fear them finding
Always whining
Take my hand now
Be alive

We walk amongst you
Feeding, raping

We walk amongst you
Feeding, raping

Everyone
Everyone

mm_splash2.gif

edit- kävin lukasemassa. no joo, ei toi niin kauheeta mättämistä ole. aika kauhee kunto btw.
Tarkoitus tosiaan saada nyt tänään sellainen 800-900g hiilareita pääosin puhtaista lähteistä, reilusti protskuja ja hyvin niukasti rasvaa. Sitten taas seuraavat 7 päivää mennään suhteellisen matalilla kaloreilla ja alhaisilla hiilareilla. Kroppa on tuntunut vastaavan ihan hyvin tämän tyyliseen dieettiin.

Kiitos. Kunnossa tosin riittää vielä tekemistä, mutta onneksi treenaaminen ja tämä syömisten kanssa kikkailu on hauskaa ihan itsessään. Pääsee samalla vähän kokeilemaan kuinka kroppa reagoi erilaisiin ravinto- ja treenikuvioihin :).

Moro sankarit! Ainut vapaapäivä tänään taas kovan putken jälkeen. Huomenna alkais taas yhdeksän päivän rutistus ja sit vois vaikka pitää muutaman päivän lomaa!

Vittu en muuta sano, iha hirveitä painajaisia, heräsin tyyny märkänä, näin unta että kissat raapi mua, mitä ne ei oo ku 3 kertaa koskaa tehny, kun sellane aikanaa oli. Raapi jaloista.. Sitte jostaa syystä mulla oli hammastahnaa laitettu nuuskan pohjille:D ja sitte mä kännis olin pistänyt paskaksi erään suht tunnetun muusinkon soittimen, viulun.. sairasta, mitä mieli tekee pahojaan öisin. Ikinä palttiarallaa ei ees unia näy, paitti kännissä.. Iha kauheaa, viel kun oikeesti pidän kissoista.

Täällä nieleskellään raejuustoa ja tonnikalaa.

Back
Ylös Bottom