Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt tuli Uni-Jukka käymään.. Hyvää yötä kaikille!

Tuolla oikeasti yksinkertaiset treeniohjelmat -threadissä on muuten mielenkiintoista vääntöä.

Onko se nyt niin mielenkiintoista? Bodaaja vaan kertoo että ei hauis kasva tolla treenillä eikä muutenkaan ole kivaa.

Voi kuule, Salininmaarit on kuin toinen nimeni. Edellytän kuitenkin sinulta edes pientä paikkojen siistimistä ennen tuloani.

Oi, mahtavaa, kerrankin jotain vipinää.

Siivoan toki.

420135.jpg

No niin, siinähän tulikin nukuttua kunnon tirsat, reilut kolme tuntia. Nyt taas jaksaa. Rytmit kohdallaan. Vittu. Ei auttanut nuo tirsat matsin jälkeiseen vitutukseen.

Missä vaiheessa WE on lopettanut olemasta ujo?:(

...Aiheena tutkimusmetodologia.

Heh, mukava aihe... melkein yhtä mukava kuin tilastotiede tai hmmm, itseasiassa tilastotiede on mukavaa

Tipsu tenttiin: Reliabiliteetti ja validiteetti. Reliabiliteetin ja validiteetin suhteeseen pätee: mitä alhaisempi reliabiliteetti, sitä alhaisempi validiteetti. Kääntäen väite ei kuitenkaan pidä paikkansa. Tuota pyöritellen itse kirjoitin joskus yhden esseen valmiiksi... ;)

Kiitos nyce! Mä saatan itse asiassa käyttää tuota. Reliability, validity, consistency, triangulation, complimentarity.. Hirveää paskaa kaikki.

Mikä on triangulaation merkitys kvalitatiivisessa tutkimuksessa?

edit: Eikös muuten reliabiliteetti voi olla alhainen validiteetin silti ollessa korkea? Eli tulokset on suunnilleen oikeita, mutta muuttujien konsistenssi ei päde. http://www.socialresearchmethods.net/kb/relandval.php

Back
Ylös Bottom