Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Piti kysyä kun käyt joka ilta...:rolleyes:

Heh, juu. Ehkä pitäisi siirtää osoite sinne:D
Mulla on niin kova ikävä pyöräilyä (voi vittu en olis ikinä uskonut sanovani näin! :eek: ) että jos ei ole treenipäivä pitää päästä hinkkaamaan psinninkipyärää.

EDIT: mä luulin jo että mut oli bongattu! :lol2: mutta jos niin olisi käynyt et varmaan olisi enää kertomassa sitä: järkytykseenkin voi kuolla.

Heh, juu. Ehkä pitäisi siirtää osoite sinne:D
Mulla on niin kova ikävä pyöräilyä (voi vittu en olis ikinä uskonut sanovani näin! :eek: ) että jos ei ole treenipäivä pitää päästä hinkkaamaan psinninkipyärää.
Miks et pyöräile ulkona? Nastat alle ja menoks. IMO on 100 kertaa mukavampaa kun hikimaneklin hinkkaaminen.

No satulaan vaan:D Saa äässikin kyytiä:whip:

E. Hidaaass

Miks et pyöräile ulkona? Nastat alle ja menoks. IMO on 100 kertaa mukavampaa kun hikimaneklin hinkkaaminen.

Niin olisi! Vaihtuvat maisemat ja reitinvaihdokset tekevät tunnin lenkistä varsin nopean tuntuisen. Mulla vaan ei tahdo terveys (hermosto) kestää tuota kylmää. Se on mulle kryptoniittia.

Mitä? Eikö banzerwagen ole talvikelpoinen?

Mun banzerwagen ei ole kevät-, kesä-, syys- eikä talvikelpoinen. Sille on myönnetty ainoastaan kauppareissukelpoisuus. Ja käyhän se myös pienempien autojen (alle 2 -litraiset)ja moottoripyörien alle jyräämiseen.

Ah. Joudut sitten aina välillä putsaamaan alle jääneiden mopopoikien jäänteitä renkaista?-)

Kyllä kun vähän kiihdyttää niin lentelevät itsestään irti.

Hmm, joillekkin tuo numeropeli näyttää olevan melkeempä harrastus, Stepperitytöllä kutakuinkin 90% omista postauksistaan tossa threadissa. Eikait siinä, voihan sen yön noinkin viettää..

Timiaskin laittanut Änkkärin letkautuksen siguunsa. :D

Back
Ylös Bottom