Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on jo farmi.

Ostat palasen Polaria ja ymppäät farmin siihen niin saat oman homejuustotehtaan ;) Mulla on taas tämä "joka ilta pitäisi saada mennä" -vaihde päällä.

Enää iltarahka jäljellä ja sitten nähdään taas nälkää.

Jyllillä vielä dieetti? Mulla se näköjään vasta alkoi: homman pitäisi olla ohi ja taas on kilo tippunut, sekä taas mittanauha näyttää vähemmän.Tosin ei näytä pitkään: tuli mässyteltyä tänään. Se oli harkittu teko mutta eihän se ole mikään selitys.:nolo:

28 weeks later suomi tekstitykset? Ite en löytäny äkkiseltään...

kylläpä nukuttaa, vois kohta lähtee koisimmaan :zzzz:

vielä pitää kyllä vähän pakkista selailla :evil:

Tää on petollinen paikka;)

Täällä sitä pyöritään vielä vaikka on herätys kello 0455 katsomaan UFC:tä. Nyt pitää miettiä, että menisiköhän tässä ollenkaan nukkumaan...

Jyllillä vielä dieetti?
No kun on niin kivaa, niin ei tätä malta ollenkaan lopettaa :D.
Mulla se näköjään vasta alkoi: homman pitäisi olla ohi ja taas on kilo tippunut, sekä taas mittanauha näyttää vähemmän.Tosin ei näytä pitkään: tuli mässyteltyä tänään. Se oli harkittu teko mutta eihän se ole mikään selitys.:nolo:
Mikäs sen mukavampi, kuin että paino ja mitat tippuvat, vaikka ei edes kärvistele nälässä.

sanoppa muuta, tänne aina jumittaa..

sinäkö rupesit punkkua siemailemmaan :rolleyes:

Niin helvetin tylsää että päätin lasillisen ottaa;) Jos vielä ens viikonlopun "selviäis selvinpäin", niin sen jälkeen vois vetää kunnon perseet:D

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1yjXrpHQw0U&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1yjXrpHQw0U&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

"se lähtee kaljalla":D

Back
Ylös Bottom