Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

"Iltaa" vaan... sama homma, töistä kotiin yhden kautta. Otin kyllä Hoegaardenin: :kippis1:
http://www.olutopas.info/beers.php?olut=39
Rebel maistuu jotenki mämmiselle, tumma siis.
Tänään yks äijänräkä kävi poikkeemas mun duunipaikal ja kysyi ensin, että "ai ei täällä naisia ollukkaa"? Vastasin "juu, valitettavasti naisia ei ole nyt paikalla". Sitten se höpötti jotain kännijuttuja (yllätys, yllätys, haisikin viinalle aivan saatanasti). Yhtäkkiä tämä hilpeä spurgu tokaisee kutakuinkin näin:
Spuge:
- "tiäräksää ku se Vanhanen ny joutu sinne sairaalaa"?
Minä:
- "niin"
Spuge:
- "no ku mieti joku pitkätukka hujoppilekuri ottais siltä kullin irti ku ei sillä oo ees kunnon kullii" (ja paskainen naurun remakka päälle).
Minä:
- "..."
Spuge:
- "perkele ku se luulis et sen kulli olis kato virtsakives" (lisää naurua)
Minä:
- *puren hampaita yhteen ja pidän kättä suun edessä hilliten itseäni*
Sitten sanoin pienen hiljaisuuden jälkeen "no, minä jatkan nyt hommia". Spuge vastasi "joo, jatka vaan, mää lähen keittää perunoi". Toivotin hyvät jatkot ja morjes, morjes...
Normiviikonloppu töissä siis...
Tätä ette kyllä usko. Olin tänään duunissa ja klo 18:30 sekopään näköinen äijä astelee sisään ja kysyy lottoa yksi rivi ja näkyykö siinä jokerit. Vastasin että näkyy. Jaa no otan sitten ne jokerit kanssa koska ovat niin pirullisia kun tarkistan niin jos ei ota niin voi voittaa.
Löin rivin lottoa ja jokerit. Äijä maksaa 2,70e ja luulen että se on siinä.
Kaveri sitten sanoo että niin voi helvetti tässä ei nyt sitten ole sitä tilinumeroa. Sanoin että ei. Saako tähän tositteeseen tilinumeron vielä? Vastasin että ei saa siihen enää.
Arvatkaapas mitä se sitten rupes. Se sekos ihan totaalisesti että no nyt ei sit tätä kukaan saa tätä tositetta ja äijä alkoi syömään sitä juuri ostettua lottolappua... Sano seuraavalla pojallekin joka odotti vuoroaan että mene sinä vain siinä edeltä kun minä syön tätä kuponkia. Kaveri kattoi aika silmät pyöreinä ukkoa.
Sit se sano että mä sit teen uuden kun unohtui tilinumero. en ruvennut siinä mitään sanomaan koska olin yhä hiukan yllättynyt asioiden käänteestä, että ei sun olis tarvinnut sitä syödä, voi silläkin lunastaa voitot. Kysyi sit että missä on niitä tilikuponkeja. olin menossa näyttämään miten se täytetään ku äijä sitten vain totes että ei helvetti ku tää loton tekeminen on tehty niin vaikeeks että antaa olla.. Kaveri lähti ulos ja meikä repes ihan totaaliseen nauruun. En pystynyt enää pidättelemään. Äijä kuuli sen varmasti muttei tullut enää takas ihmettelemään...
Että tällaista espoossa...tervetuloa asumaan tänne....

Pakkohan se on jakaa oma kokemukseni tältä päivältä, oli meinaan semmoista komediaa salilla: sellainen reilu 30v mies tuli salille, selvästi oli käynyt ennenkin salilla. Meni kyykkypaikalle ja latasi tankoon lämmittelyjen myötä 460kg. Eihän se noussut, perse jysähti lattiaan ja piti mennä treenikamun kans nostamaan tanko takaisin telineisiin. Sitä miestä vähän hävetti, mutta nauruksihan se lopulta meni koko homma, varsinkin kun huomattiin että hän oli siinä tohinassa saanut komean erektion, jota siitä lähdettiin hoitamaan suihkun puolelle.