Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei IKINÄ! Arska on KOVA jätkä! Hemmetti sulla on HIENO avatar!en tiiä. ehkä tuo äijjä oli vähän arskamainen. ja arskahan ei jää ikinä ilman.
näin on!!Arska ottaa vaikka väkisin, jossei muuten.
ei ole hieno. se on jumalainen.Ei IKINÄ! Arska on KOVA jätkä! Hemmetti sulla on HIENO avatar!
Pari pilottikeijoa tuli tuossa taannoin mua ja kaveria vastaan Turun kävelykadulla viikonloppuiltana, ja kiersivät hieman, kun käveltiin ohi. Ennen sitä olivat tulossa "ei väistytä"-tyyliin, mutta pokka petti viime kädessä.Tänään joku keijo tuli muka kovana häätämään mua ja yhtä mun kaveri jostakin kerhohuoneesta verkarit ja pilotti päällä... Ei saanu sanaakaan sanottua, ennenkun sanoin sille että päivää... Oli aika hönön näkönen tyyppi.

Tessin mukaan kympin tunti + lisät.
Edit: Janpa.
joo sen naisen tissejä tuossa juuri kommentoin.Spice kanavalta tulee oikeeta jynkkyä
Jynkky on (parhaimmillaankin) vain tylsää jyystämistä tai likaista pervoilua..Spice kanavalta tulee oikeeta jynkkyä
On muuten kova ollut tää NINJAN KOSTO tähän asti, hakkaa Swordfishin mennen tullen.
edit. Nyt pikkuninja hakkaa amerikkalaisia koulukiusaajia, tässä on tyyliä!
Harmi ku ei voi kattoo kun on nauhotukset päällä. Vattu noita virittimiä pitäs olla enemmän. Toi on kuitenkin huima elokuva.Jynkky on (parhaimmillaankin) vain tylsää jyystämistä tai likaista pervoilua..
On muuten kova ollut tää NINJAN KOSTO tähän asti, hakkaa Swordfishin mennen tullen.
edit. Nyt pikkuninja hakkaa amerikkalaisia kouluroistoja, tässä on tyyliä!
Totta, totta. Nyt tuo isä-ninja ninjailee itsensä amerikkalaisen blondin pikkupöksyihin, ASENNETTA!Aitoa kasarininjailua! Näitä ninjaleffoja on hyvä katsoa samasta syystä kuin zombieleffoja, osaa sitten toimia tositilanteessa. Ikinä sitä kun ei tiedä missä ninja vaanii.. :jahas:
Harmi ku ei voi kattoo kun on nauhotukset päällä. Vattu noita virittimiä pitäs olla enemmän. Toi on kuitenkin huima elokuva.
Totta, totta. Nyt tuo isä-ninja ninjailee itsensä amerikkalaisen blondin pikkupöksyihin, ASENNETTA!

Vissiin ku o ninjamestari niin noita amerikkalaisia blondeja tunkee ovista ja ikkunoista, ei ees jaksa kaikkia höylätä![]()
Musta tulee Amerikan musta ninja. Näin mä uhosin skidinä, kun kävin judossa...Uhoan vieläkin, mutten käy judossa.Musta tulee isona NINJA!!!