Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Löysin uskomattomat saappaat,Undercover.:hyper:
En osaa linkittää:(
Shiba nää sopis pikkujouluihin sen minihameen kanssa;)

Näytän ihan porsaalta kelmussa siinä hameessa :D Saat huumorihetken kun näet kuvan siitä :lol2:

Että pitikin mennä syömään ruisleipää: suu haavoilla. Kiva.

Kulta on aina makee:D
Löysin uskomattomat saappaat,Undercover.:hyper:
En osaa linkittää:(
Shiba nää sopis pikkujouluihin sen minihameen kanssa;)
Jaa nää vai?

Melekoset. :D

edit: Hyvän hintaset kuitenkin.

edit2: Crocop, hienot. :D

:lol2: noi saappaathan kiipee nivusiin asti.

on kyl niin paljon matskua, et parempi tehdä kauppoja sellasena hetkenä kun pää pelaa vähän paremmin.

porsaalta kelmussa...ei hemmetti että naurattaa. kuulostaa seksikkäältä.:D

Mulle kanssa:kuola:
Mulla on vaan :dance: ja tonnikalaa:(

maistuu muuten erittäin asialliselta kun pistää paprikamaustetta ja mustapippuria sekaan.

EDIT se munakas siis

Jee sain tenttikirjanki aukaistua! Ollu tarkoitus alkaa lukemaan jo kaksi päivää, vihdoin tapahtui. Enää 300 sivua jenkkikulttuuria lukematta ja saman verran Känadasta!

Joo, mutta lähinnä sen oheistoiminnan takia mitä ne hyvässä lykyssä saattaisivat saada aikaan :wtf:
Todelliset "Fuck me"-bootsit. :dance:

Jos maksaa yli 600€ buutseista, niin sillon kyllä tietää, että mimmi on ihan tosissaan liikenteessä. ;)

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/EVCkSMwaGGc&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/EVCkSMwaGGc&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Mitäs se proileri opiskelee?

Luonnontieteitä.. Englanti sivuaineena niin sitä kautta tuo curse eksynyt mukaan.

Joo, no ei kuulosta mun mielestä pahalta aiheelta. Kaikenlainen kulttuuri on mulle ainakin mielenkiintoista.

Nyt taidan hiipiä maate.Öitä.

Joo, no ei kuulosta mun mielestä pahalta aiheelta. Kaikenlainen kulttuuri on mulle ainakin mielenkiintoista.

Ei se aiheesta olekaan kiinni, vaan kirjan kirjoittajasta.. :lol2: No, katsotaan nyt miten tuo lähtee käyntiin, jos vaikka olisi luettava!

Back
Ylös Bottom