Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oon tainnu joskus täällä uhota että pystysin siihen. voisin joskus kokeilla jos joku tulee keittämään.Et Fuxi pysty vetään viittäkymmentä munaa putkeen.
oon tainnu joskus täällä uhota että pystysin siihen. voisin joskus kokeilla jos joku tulee keittämään.
edit ja mikä olisi aika raja?
en pysty oikeen tuota aikaa hahmottamaan. veikkaan että tunti pitää varata. joo miula ei maha kyllä kovaksi mee. ennemmin sitten löysäksi.Joo, puhetta on ollut. Missä ajassa itse luulet, että onnistuisi? Hulluahan tuollainen on. Taitaa mennä maha vähän kovaksi. Vai menikö sulla aina löysäksi?
en pysty oikeen tuota aikaa hahmottamaan. veikkaan että tunti pitää varata. joo miula ei maha kyllä kovaksi mee. ennemmin sitten löysäksi.
ei hitto et nää munat on oikeesti hyviä.
edit joo viis meni. aikaa meni minuutti.
kyllä jos yli tunnin saa vetää niin ei siinä pitäs olla mitään ongelmaa. sehän ois hyvä vaikka silleen että kattoo jotain leffaa ja napostelis samalla.Kyllä tunti olis aika minimi. Ei pysty kauaa reilu minuutti per muna tahtia varmaan pitämään. Tosin toi 5 munaa minuutissa on aika hyvä tulos.
Kannattais varmaan jättää ne aika löysäksi, ni menee paremmin alas, ja vois niellä vähemmillä purasuilla.
28 viikkoa myöhemmin meneillään.

Jos olis kovaksi keitettyjä niin pitäisi saada juoda vettä. Ei taivu muuten.Ihan koviksi keitettyinä keltuaisista tosiaan tulee niin kuivia, ettei nieleminen ole enää kovin helppoa. Tosin liian löysät kananmunat alkavat varmasti etoa helpommin siinä vaiheessa, kun niitä on syöty kunnolla.
ite muuten syön noita rainbown isoja munia.
oisko tässä testissä minkä kokoset munat käytössä?
edit ainakii noissa rainbown isoissa ja niissä toisissa on se koko ero aika iso
joo tuolleen se ois aika reilu. mut ei sitä vettäkään kannata hirveesti juoda. ite otan aina noitten viiden jälkeen pienen hörpyn. varmaan jos koittasin tuota viittäkymmentä nii joisin aina alkuun 8-10 jälkeen suullisen vettä.Kyllä joku keskikoko kelpais mun mielestä. Ja vettäkin sais juoda.
Ja kun ison ruokamäärän syömisestä on kyse, niin vatsan tilavuuden tuhlaaminen vettä juomalla taas ei ole hyvä idea :D. Siksi pitäisi olla juuri sopivan pehmeitä, mutta ei kuitenkaan liian veteliä, ettei ala iljettää. Pehmeä valkuainen varsinkin on hieman ikävää syödä. Kevyesti keskeltä vetelä keltuainen taas on aika herkullista.Jos olis kovaksi keitettyjä niin pitäisi saada juoda vettä. Ei taivu muuten.
kukas ne maksaa? miula ei oo varaa.No tuunko keittään, vai keitätkö itse?
Lähteeks Dymond kuorimaan?