Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämä menee kans nukkumaan. Tui tui.

vedikkö suoraa purkista vai kahden paahtoleivän välistä?

Edit: onnex olkoon
Ihan suoraan purkista syön... en mä nyt mitään pullamössöä rupea mussuttamaan, ainakaan yötä vasten. :wtf:
Miten sä elasto meinaat viettää synttäreitä? Kunnon tumut ja paljon naisia? Se normi kaava...

Vai ehkä aidolla kanahampurilaisella?
No kävin mä jo viime lauantaina vähän juhlistamassa yhen kaverin kanssa mut en mä edes kauheesti jaksanu juoda. Ei ollu naisia. Päivällä käyn varmaan syömässä aidon kanahampurilaisen vaikka söin kyl jo toissapäivänäki kaks nacho-hampurilaista 100kg penkin kunniaks. :D
Tämä menee kans nukkumaan. Tui tui.
Hyvästi. Kukaan sua muutenkaan täällä kaipaa. Homo.

Voispa kohta itekki.

Mullakin o ens viikolla synttärit. Ajattelin juhlistaa nauttimalla sikarista ja hyvästä oluesta.

Nyt nuq kans... Öitä pallerot.

Palohälytys alkoi soimaan ihan yhtäkkiä täällä duunissa! :wtf: Meni 4 minuuttia, niin jätkät oli pihassa! Hyvä palomiehet! :hyvä: :worship: Palomiehille lisää palkkaa! Joku savunhaistelija alkoi pitämään bileitä ihan ittekseen. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita ei prosessinhoitajan duunissa puutu.. Huh! :arvi:

Ettekai ny kaikki oo jo nuQ menny?!

Back
Ylös Bottom