Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo olen wowittanu taas koko päivän joten enköhän käy nukkumaan. Öitä pakkis<3

Toisin kuin muut, mun pitäis olla tehtävien kimpussa mutta en ole. Sensijaan mietin jotain treeniohjelmaa ja kuuntelen musaa, yms tärkeetä.

Iltaa! Sama homma.

Luulen muuten, että myöhästyin muutaman minuutin tuon blogisi suhteen. Älä vaan sano, että siellä oli alunperin se oikeanpuoleinen kuva sensuroimattomana, mutta sitten tulit toisiin ajatuksiin ja vaihdoit sen?

Se koodausurakka tuli muuten ajallaan valmiiksi. Samalla tuli myös valvottua yhteensä virkistävät 30 tuntia ja kelattua unirytmiä eteenpäin. Nyt yritetään sitten pitää rytmi kohtuullisen järkevänä.

Onnittelut homman valmistumisesta:hyvä: Se on todella vittumaista kun joutuu jännittämään ja tekemään kiireessä. Itsellä menee aina vatsa sekaisin. Jatkuva vessassa juokseminen tuo oman mausteensa työntekoon:D

Itseasiassa mä lähetin Wintikalle viestiä kuvaan ja sen sensurointiin liittyen, että olinko piilottanut varmasti tarpeeksi. Oli vissiin mennyt nukkumaan kun ei ole puhunut mitään.

Itseasiassa mä lähetin Wintikalle viestiä kuvaan ja sen sensurointiin liittyen, että olinko piilottanut varmasti tarpeeksi. Oli vissiin mennyt nukkumaan kun ei ole puhunut mitään.
Lähetä se alkuperäinen, sensuroimaton versio minulle, niin voin antaa ylivirallisen mielipiteeni siitä, voisiko senkin ehkä vaihtaa tuonne blogiin. Jos se sinne on liian paljastava, niin sitten pitää laittaa se laatua pojille ketjuun :D.

Ei siitä ohjelmasta ollenkaan niin hyvä tullut, kuin olisin tahtonut, mutta valmis siitä sentään tuli määräaikaan mennessä. Työmäärä oli mielestäni vähän kohtuuton ja työ painottui suhteessa liikaa ohjelmoinnille ja sitten niiden tietokantojen kanssa peuhaaminen jäi mielestäni vähän turhan vähälle, kun ne kuitenkin olivat se pääasiallinen juttu tässä kurssilla mielestäni.

Treeni sentään kulki taas tänään jo ihan kohtuullisesti, kun oli nukkunut sen noin 12 tuntia eilisen valvomisen jälkeen. Ei nyt ihan kamalan terävää ollut, mutta sain kuitenkin treenin tehtyä ihan suunnitellusti.

Lähetä se alkuperäinen, sensuroimaton versio minulle, niin voin antaa ylivirallisen mielipiteeni siitä, voisiko senkin ehkä vaihtaa tuonne blogiin. Jos se sinne on liian paljastava, niin sitten pitää laittaa se laatua pojille ketjuun :D.

Treeni sentään kulki taas tänään jo ihan kohtuullisesti, kun oli nukkunut sen noin 12 tuntia eilisen valvomisen jälkeen. Ei nyt ihan kamalan terävää ollut, mutta sain kuitenkin treenin tehtyä ihan suunnitellusti.

Laadun kanssa ei niillä kuvilla ole mitään tekemistä:lol2:

Minä tein jotain intervalliräpellyksiä. On paljon mielekkäämpää näin vaihteeksi. Harmittaa vaan kun jostain maagisesta syystä jota en voi käsittää, etusääret ovat ottaneet hittiä juoksuyrityksistä. Ei kärsi koskea. Ikävää. Tarttis varmaan hankkia paremmat lenkkarit.

Ootteko muuten koskaan testanneet, että kun tähän quickmessage boxiin kirjoittaa ja painaa sitten ctrl+s, niin se lähettää tuolla pikakomennolla tämän viestin.
Varmaan kohta oon.

Edit: eikä lähetä, sehän on seivauksen pikakomento, alkaa siis tallentamaan sivua.

Mitähän muita noita pikakomentoja täällä on, esim. kirjotettaessahan saa Italicit tai Boldauksen tai Underliningin muistakin yhteyksistä tutuilla ctrl+I (+B, +U) pikakomennolla.

Muistaakseni Alt+F4:stä pääsee salaiseen nakuhymiö-valikkoon. Sieltä vaan rivoja hymiöitä hakemaan kaikki!!! Hakekaa! Ne on tosi rivoja!

...kukaan ees mene lankaan ku täällä ei oo noobeleita. jooh, öitä siat-->

Me ollaan Miken kanssa niin kivoja ja komeita, että siks moikkasit ainakin meitä. :dance:
Siis me ollaan klassisen komeita ja kiihottavan kuumia uroita.

Voi muuten Hupella tulla ikävä tätä ketjua. Suomen laki nimittäin kieltää tähän ketjuun kommentoimisen päivällä. Hupen ollessa Thaimassa, niin ei kovin montaa tuntia jää, että voi tänne kommentoida kellon ollessa thaimassa päin vittua kaikkiin muihin nähden.

Perkeles:rolleyes:

Siis aivan ihQuja ;)

Mut nyt nukkumaan tämäkin yöllinen sankaritar, ennen kun hyvä mieli katoaa johonkin... Unia Dymo ja Mike :)

(Mie jopa tervehdin ja hyvästelenki, se on kuulkaas jo jotain :))

Back
Ylös Bottom