Columbu
Homo Reus
Ensin rimputellaan vähän hämärässä, sen jälkeen öristään mikkiin.Yön virallinen videootti, kovin tähän saakka. Legenda!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensin rimputellaan vähän hämärässä, sen jälkeen öristään mikkiin.Yön virallinen videootti, kovin tähän saakka. Legenda!

I can feel my knee.
Vittu, että on kipee polvi.
Toivottavasti vaan etureiden kireydestä johtuvaa. Ei olis eka kerta.Mikä polvessa? :(
[
]I don't dance, all I do is this - it's the same two step with a little twist.Dymo -parka.:( Pitikö taas mennä riekkumaan senioritansseissa? ;)
Mitä nää oot riehunu? Töissä?Sama vika täällä.. Kaiken lisäksi ruhjeilla ja turvonneena.
Knock on wood.Onneks ei ole molemmat polvet.[
]
Mitä nää oot riehunu? Töissä?
Oon kanssas täysin samaa mieltä, ei tommosessa juoksemisessa ole mitään järkeä. Ei nykyään tarvitse osata juosta, autot, junat ja moottoripyörät juoksee meidän puolesta.Lopeta se juokseminen, se on helvetin epäterveellistä!
Jeps, sitä odotellessa.Knock on wood.
Mä lepäsin aika hyvin ja alottelin aika kevyesti, mutta olin sillon valmiiksi jo aika romuna, mitä en edes tajunnu, ennen ku sitten olo normalisoitui kokonaan. Ei näin vanhana kato enää.Hemmetti kun olis maratonin jälkeen ymmärtänyt antaa kropalle vähän aikaa palautua, mutta heti piti alkaa ryypätä ja rillutella ja lisäks vielä alottaa tehotreenit. Korva- ja poskiontelotulehdus ja monen viikon yskä, jota remontin takia tuleva pöly ei ainakaan helpota. Nyt on vieläkin pientä ylirasitustilaa, ei ole oikein palannut kevään kunto.
Jep.Ja tosimieshän ei valita, se vaan ilmottaa.
En oo juossu juurikaan. Tatamilla sattuneet on miehekkäitä vammoja. Seuraavaks parhaita, voitetussa tappelussa saatujen vammojen jälkeen tietty.Lopeta se juokseminen, se on helvetin epäterveellistä!
Oma polvi meni ihan vaan tatamilla tervehenkisesti treenatessa.
jos tekisit niitä töitä ? :D
pinppi sentään.. oli vielä niin hyvä sivusto kun kaikki löyty niin helposti ja se päivitty nopeesti ja ihan ok laatukin vielä.. onneks on youtube ja children of bodom..:hyvä: tosi mieshän ei kirjoja lue
ja sit vielä :arvi:Leijonakuningas rokkaa.. "Viidakossa, näin viidakossa, nukkuu jellona..."
Kuulostaa vittumaiselta.. Jaksamista sulle!voi jessus ku rasittavaa, jotenkii tosi kipeä olo ollu 4 päivää, alko kovan kyykkytreenin jälkee huuliherpeksenä, sitte tul vilustunu olo, ja eilinen ja tää päivä ollu tosi huonoo oloa, jonkii verran kuumetta, flunssaa, ja korvakipua, ja nyt on pulssi ku mittasin 102 ja 108 välillä joka mittauksella, lepopulssi!, ja muutenki on tosi huono olo eikä saa nukuttua.
KiitosKuulostaa vittumaiselta.. Jaksamista sulle!

Mun huonosta huumorintajusta ja epäarjalaisesta ajatusmaailmasta kertoo se, että repeilin tälle videolle.. Tää kaveri on somali ja turkulainen, melkoinen värisuora. En tiedä kumpi ominaisuus on pahempi.
:wanha:hei, sun pieru haisee muuten ihan paskalle..