Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No haista kuule! Et vittuile tai oikeasti syön sut Raxissa pöydän alle. Et enää kehtaa sanoa olevasi mies tai kertoa omistavasi kiveksiä.

;)
Häh, ihan tosissani olin? :wtf:

Ampuko yli? :D

Mä kohta oikeesti vaadin kohtaamista Raxissa. ;) Vähintäänkin todistaakseni miehuuteni. :whip: :dance:

Tämän illan menu. Kilo kaalia keitettynä pehmeäksi lihaliemikuution kanssa. Sekoitetaan joukkoon 400g 7% naudan paistijauhelihaa, joka on paistettu reilun sipulin ja 20g voin kanssa sekä maustettu mustapippurilla ja toisella lihaliemikuutiolla.

Kalorit: 996 kcal
Proteiini: 90g
Rasva: 46g
Hiilihydraatit: 51g

2 annosta, joissa on tuon kaalin ansiosta vähän syömistäkin.

Tehnyt aivan kauheasti mieli kaalilaatikkoa jo pitkään ja eilen testasin tuon nopeasti ja havaitsin hyväksi. Silloin en edes paahtanut tuota sipulia niinkuin nyt.

:kuola:

Loppu aika tänä yönä sitten taas koodataan.

tää alkuperänen Crow on ihan jees,ne jatko-osat ei niinkään...

Kirppikseltä parhaat puupöydät. Viimeksi ostin mäntylankkua olevan ruokapöydän levyn 10e hintaan, tuli rumat kasarityylin kromatut putkijalat kaupan päälle.

Häh, ihan tosissani olin? :wtf:

Ampuko yli? :D

Mä kohta oikeesti vaadin kohtaamista Raxissa. ;) Vähintäänkin todistaakseni miehuuteni. :whip: :dance:

Sinä olet sitten huippusetä! :worship: Eiköhän me vielä syödä. Voi olla että sinnepäin tuleekin menoa tässä...;)

Hitto Jylli noit sun ruokareseptejä. Viimeks kuolasin niitä sun porsaan fileitä täällä, näin jopa unta niistä. Seuraavana päivänä oli käytävä ostamassa itsellekin. Onneks oon vetänyt kesällä liian monta kertaa kaalilaatikkoa niin toi ei toimi.

Sinä olet sitten huippusetä! :worship: Eiköhän me vielä syödä. Voi olla että sinnepäin tuleekin menoa tässä...;)
OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOohhh!

smile%20welcome.gif

Dancing_Banana.gif
Dancing_Banana.gif
Dancing_Banana.gif

Hitto Jylli noit sun ruokareseptejä. Viimeks kuolasin niitä sun porsaan fileitä täällä, näin jopa unta niistä. Seuraavana päivänä oli käytävä ostamassa itsellekin. Onneks oon vetänyt kesällä liian monta kertaa kaalilaatikkoa niin toi ei toimi.
Pakko kehitellä jotain, kun tässä ollaan miinuksilla ja nälässä, niin on oltava luova, että saa edes jotain hyvää syötävää. Tosin silloin niiden ulkofileiden aikaan en ollut varmaan miinuksella, vaan tarkoituksella aikalailla ylläpitokaloreilla.

Jahas.

Ihme sekoilua taas täällä...:rolleyes:

:jahas:

Oon vakava.

Back
Ylös Bottom