Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yövuoro lähenee pikkuhiljaa loppuaan, kun tästä selvitään ni ens yöks on tultava uudestaan.

En ookkaa aikoihin valvonu näin pitkään. Eikä ees oo mitää tekemistä sinänsä, kuhan valvon. Koneen voi jättää auki tekee ite hommiansa..

Aamulla vois kyl herätä ihmisten aikoihin että jaksais sitten kattoa Serranon perhettä kello 0900 TV1:ltä maanantaina :haart:

Tää o hienoo ku o ekana 7h kännikuskina kavereille ja sittenkun ois nukkumaan menossa niin ne tulee tänne ryyppäämään lisää :D:D. No tässä kai sitä aikansa ratoks henkeviä puhuu.

Huh vielä hereillä. Mulla on t-paita pääni päällä, rannekello sormen ympärillä ja nyt tipahti t-paita toisen silmän eteen. Ei näin, Kiitän ja quittaan.

Toinen kaveri sammu ja toisen kanssa vielä jauhetaan paskaa ja kattellaa nettiautosta biilejä.. kai sitä kohta nukkumaan ku tännekkään saa enää kirjottaa.

_o/ Paikalla as usual. Mikä se tän päivän puheenaiheen pitikään olla?

edit: Taas on nainen threadissä. Vastahan toissayönä oli.

Hei, elkääs nyt avautuko. Mitäs mä sukupuolelleni voin ja sitäpaitsi mulla ei oo elämää :D

Jaahas,vois tulla hetkeks lihottamaan post countia. Samat naamat näyttää viihtyvän, Dymond alkaa oleen jo paikan virallinen valvoja.

Back
Ylös Bottom