Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Harisen mukaan etanolimuutokset ~4000e. Voi juku, ihanan kallista. Ehkä kysyn jostain halvemmasta pajasta. Ilman flexifuel-ominaisuutta olis tosta vielä tonnin halvempi, mutta silti tuo ei maksais itteensä takas koskaan. Eivät vakio ecua ala ohjelmoimaan, se kai tuossa hintaa nostaa.

Harisen mukaan etanolimuutokset ~4000e. Voi juku, ihanan kallista. Ehkä kysyn jostain halvemmasta pajasta. Ilman flexifuel-ominaisuutta olis tosta vielä tonnin halvempi, mutta silti tuo ei maksais itteensä takas koskaan. Eivät vakio ecua ala ohjelmoimaan, se kai tuossa hintaa nostaa.

Turhaan, aivan turhaan...

Mutta harrastaminen kannattaa aina. Mullekin iski eilen illalla noin klo 2318 kesäautokuume. Sen pitäisi olla epätaloudellinen, korkea, nelivetoinen, ruma ja mielellään mattamusta.

Mun tekis mieli ostaa nelijalla tonnilla haifaita.

- - - Updated - - -

Mieleeni tuli seksuaalisviritteinen omatuotantoinen vitszi Heatseakerin vaatimuslistasta, mutta taidan säästää sen pahan päivän varalle.

Muutat siihen sähkömoottorin ja kärrylle taakse hirmu aggregaatti lisäksi. Sitä saa varmaa käyttää löpöllä vai saako..

Turhaan, aivan turhaan...

Mutta harrastaminen kannattaa aina. Mullekin iski eilen illalla noin klo 2318 kesäautokuume. Sen pitäisi olla epätaloudellinen, korkea, nelivetoinen, ruma ja mielellään mattamusta.
Epätaloudellinen, korkea ja rumakin vielä. Värihän vaihtuu hyvinki näpäkästi, siihen en kiinnitä huomiota. Saanen suositella Nissan Patrolia, se täyttäs vaatimukset. Tonnilla saat paskan ja kolmella tonnilla "pikkulaitolla leimalle."

Tsekkaappa hei Kannuksesta kahella tonnilla Land Cruiseri. Justiin sisäänajettu Tojota. Muistaakseni uloskin ajettu joskus.

viikonloppuna juodaan viinaa niin paljon, että pää ei kestä

Suosittelen ainoastaa #terveydeksi ja #läsnä.

- - - Updated - - -

Nykyisillä käteisvarannoilla mä en halua mitään. Jos voittaisin Yli miljoonan voisin jotain pikku investoitavaa keksiä. Mutta ainoastaan järkivalintoja.

Epätaloudellinen, korkea ja rumakin vielä. Värihän vaihtuu hyvinki näpäkästi, siihen en kiinnitä huomiota. Saanen suositella Nissan Patrolia, se täyttäs vaatimukset. Tonnilla saat paskan ja kolmella tonnilla "pikkulaitolla leimalle."

Tsekkaappa hei Kannuksesta kahella tonnilla Land Cruiseri. Justiin sisäänajettu Tojota. Muistaakseni uloskin ajettu joskus.

Joo toi väri ei ole ongelma, senhän vaihtaa itsekin kun ottaa ruiskun käteen.

Emmää kyllä Nissania pysty. Joku K5 Blazer vois olla hehkee, siinä on kulutuskin bensakoneella liki 20/100km, eikä ton ikäsessä Chevyssä oo oikeen mitään mitä en osais ite korjata.
Tarpeeksi ruma se on silloin kun nainen ei enää suostu nousemaan kyytiin.
Black%20Knight.jpg

Tojotaa vois ainakin katella.

Joo toi väri ei ole ongelma, senhän vaihtaa itsekin kun ottaa ruiskun käteen.

Emmää kyllä Nissania pysty. Joku K5 Blazer vois olla hehkee, siinä on kulutuskin bensakoneella liki 20/100km, eikä ton ikäsessä Chevyssä oo oikeen mitään mitä en osais ite korjata.
Black%20Knight.jpg

Tojotaa vois ainakin katella.

Lol, Meillä kaupungilla on jollain tollanen tai vastaava. Mut viel korkeempi kun ei oo renkaat yhtään lokarien sisällä. Ohan se aika absurdi näky kadun varrella :D Tulee mieleen youtuben "do you smoke?" videot. Ja se jos joku on miehekästä.

"Tarpeeksi ruma se on silloin kun nainen ei enää suostu nousemaan kyytiin."

Tämä periaate oli osa vaihtohaluja kun vaihdon rykkösen supermotoon. Ja toimi erittäin hyvin.

Talvirenkaat?

Totta. Uudet kitkakumit vois ostaa. Vanhoillaki kyllä vielä päräjis ainaki talven, mutta aivan sen takia vois ostaa, ku on jo tätä ikääki näin paljo enkä oo ikinä vielä päässy ostamaan talvirenkaita! Oon joutunu aina ajamaan nastoilla ku ei oo koskaan päässy itte valittemaan renkaita, eli kitkoja.

- - - Updated - - -

Ei kai semmosta jenkkiä ookkaa johon ei nainen astuisi?

- - - Updated - - -

Olisko siinä semmoinen "ei naisia" auto?

40228d1067642785-ugliest-car-mods-image_03.gif

Tietysti jos kuski on Prätt Bitt on bätmän niin ei tuokaa auto toimi.

Itsehän olen Hämeenlinnan Herra 47.

- - - Updated - - -

Olenhan MIES. MIESTEN MIES.

- - - Updated - - -

Kaikki kaksijalkaiset käyvät kanasta tikapuihin, ikähaarukaltaan 18-20. -30. -40. -50. -60.

Google: hakusana: ikähaarukka

tulos: muinmuassa:

plastic_1108JID_503_vi.webp

Ikähaarukassa on havaittavaissa mädäntymää keskivaiheilla. Ei mulle käykään ihan kaikki. Eli en ole MIESTEN MIES.

- - - Updated - - -

Mä aina vahaan ryijyn ennen ulosteelle lähtöä.

- - - Updated - - -

Mä taidan muutes livahtaa jo kotio. Emmä ny jaksa tämmöstä töi-asiaa.

Back
Ylös Bottom