Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun iltafiilistelyt:

:haart: En tajua mikä tässä biisissä on niin upean koukuttavaa. Se vaan on.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Öö, nyt kyllä pojat ovat tulkinneet ehtotukseni ilmeisen seksistiseen sävyyn. Minä tarkoitin, että tietokoneella kun istuu koko päivän, saattaa tulla pukamat. Siksi vynssi. Ja paperit siksi, että jos ei ilkeä sormella levittää, niinkuin omalle luonteelleni on ominaista, voi paperilla sitten vynssittää kanjonin täyteen. Ja vettä pitää juua, ettei tuu sitä nestehukkaa.

Idiootit!

Mun iltafiilistelyt:

Dremelin etsintää minimanista.

Työkaluhylly, ei löytynyt

image.webp

Sähkötyökaluhylly, ei löytynyt

image.webp

Luintaistuoteosasto, ei löytynyt

image.webp

Ruokaosasto, ei löytynyt

image.webp

Ruokaa. mm. maitua, 3litraa.

- - - Updated - - -

Perjantai: hyvää yötä.

Ihan turha kirjautua ulos muualta kuin töistä. 24/7 päivystys josko se tissikuva löytyis. Nimittäin kirjanmerkeistä ei löytyny sitä.

Huomenna taas aamiainen oikein ison maailman tyyliin ja american pancakes mukana. Nyt taas beef nassuun ja televiisiosta YLEn tekstitv.

Alasivun tallennuksella.

Öö, nyt kyllä pojat ovat tulkinneet ehtotukseni ilmeisen seksistiseen sävyyn. Minä tarkoitin, että tietokoneella kun istuu koko päivän, saattaa tulla pukamat. Siksi vynssi. Ja paperit siksi, että jos ei ilkeä sormella levittää, niinkuin omalle luonteelleni on ominaista, voi paperilla sitten vynssittää kanjonin täyteen. Ja vettä pitää juua, ettei tuu sitä nestehukkaa.

Idiootit!

Joo............... tätä mäkin tarkotin
Poker_Face_3.webp

Ja meenkin tästä nukkumaan. Öitä

Vai täällä oikein tallennellaan alasivuja. Jos tuo televiisari alkaisi lähipäivinä toimimaan voisin minäkin katsella teksti tv:tä.

- - - Updated - - -

Hra Rommel, tuohan on aivan tavallinen soutuprässi!

Kai sitä nukkumaan että jaksaa aamusta salille ja töihin.

Hyvät huomenet arvon Pakkiskansa. Tää ohitti juuri Linnatuulen ja matkaa kohti länsisatamaa. Kummasti soi puhelin viiden aikaa ku Facebookkii ilmotin olevani hereillä, hönöt. :D

Hyvät huomenet arvon Pakkiskansa. Tää ohitti juuri Linnatuulen ja matkaa kohti länsisatamaa. Kummasti soi puhelin viiden aikaa ku Facebookkii ilmotin olevani hereillä, hönöt. :D

Miksi sinne?

Ja perkele, ku heräsin niin aikasi. No ei se mittää.

Miten tässä osaa vetää pirtelöä, kun on melkein viikon syöny aamupalaksi pikkunakkeja, pekonia ja mustaa makkaraa. :itku: ...puhumattakaan valmiista kahavista ja trooppisesta hedelmämehusta.

Valmiilta hyviltä ruuilta on kyllä kamala palata arkeen. Ainakin jos oma mielikuvitus ja viitseliäisyys ruuanlaitossa ei aina ole huipussaan.

- - - Updated - - -

Kahavia, lihhaa ja rehuja on täällä aamiaislistalla.

Back
Ylös Bottom