Tiskaa.Mulla on törkee nälkä!
Kunhan et linkitä mitään musiikkia.Saako päivän mopokuva-kisaan vielä osallistua? Ai ei. No osallistun silti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiskaa.Mulla on törkee nälkä!
Kunhan et linkitä mitään musiikkia.Saako päivän mopokuva-kisaan vielä osallistua? Ai ei. No osallistun silti.
Kunhan et linkitä mitään musiikkia.
Noita kuvia katsellessa tein semmosen huomion, että nähtävästi pidän enemmän vaaleatukkaisista naisista. Eli jos joskus ryhdyn lesboksi niin etsin kyllä itselleni ruotsalaisen blondin, jolla on ihan hiton hyvä pylly.
Juu, helmat pöllyää ja mustaa menee kaikkiin aukkoihin. Kuten suihin.
Kannatan pannunnuolijaksi ryhtymistä! Ja sit niitä kuvia!
Ollu jo joskus päivän kuvana.http://www.guns.com/wp-content/uploads/2013/07/1-gatling-gun-motorcycle.jpg
tossa mun panos mut enhän mä puusilmä osaa muuntaa tota kuvaksi...
Onneks mun pitää lähtee nyt töihin----->Itseasiassa nyt kun sanoit niin ois mulla yks hyvä biisi minkä haluisin teille jakaa.
Ja periaatteellisella pannunnuolemismyönteisyydellänne.
Tää on Siikkerille omistettu. :haart:
kitaraa rämpyttäviä huumausaineiden käyttäjiä, selvä tapaus
Ohoh Santsehan saattas olla kans hyvä päivän kuva hommissa
Santsehan saattais suorastaan olla hyvä myös päivän kuva -hommissa. Jos tiedät mitä tarkoitan...
Kannatan myös futhermuckerin epäselvää ehdotusta. Oletan että ehdotuksen ydin on se että haluamme nähdä tissit. Jos tiedätte mitä tarkoitan..
Internetin parhaita puolia on se että saa olla avoimen seksistinen, siis oma itsensä. Muuten pitää olla koko ajan niin korrekti ja pipa kourassa..
Jos tiedät mitä tarkoitan..
Hienosti huudettu sieltä perältä. Juuri sitä tarkoitin!

Ei tuossa oo kitaraa ollenkaa pelkkää, bassoa ja rumpuja.
Mielenkiintosta keskustelua :lol2:
...Kiitos iltani piristämisestä pojat. Kaksoset lähetti teille terveisiä![]()
Kaksoset?
mjaa selviä pelkkää bassoa ja rumpuja rämpyttäviä huumausaineiden käyttäjiä
- - - Updated - - -
tai ei siis selviä vaan huumausaineista päihtyneitä