Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pesen lattiaa kotona tai yritän pestä. Toisella jalalla... Mistähän kaupasta sais piknik-viltin? Anttila?
Ja miksi maailma kylässä-festareilla Pmmparit/Ismo Alanko esiintyvät jo 11:00 ja 12:30?

Hyvää kesäpäivää. :piis:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Koeviikon ensimmäinen ja pahin takana. Matematiikka se vasta mukavaa onkin. Tuntui niin helpolta jotenkin kun sai jonkinlaisen vastauksen kyhättyä joka kyssäriin. Eli luultavimmin meni päin vittua. Ja selkä on kipeä.

Joo, niin on. Ihmettelin kokeessa kun laskin anto ihan vitun kummallisia vastauksia kun piti kulmia laskeskella. Onneks sain skipattua ne tehtävät (7 teht, 5 pitää valita). Broidi tsekkas laskinta kokeen jälkee ja kysy miks on radiaaneilla eikä asteilla. :face: minä kun sen kyllä vaihdoin, en varmaan sitten painanut OK asetuksissa käynnin jälkeen. :face:

Kesä korkattu, eli nahkaa poltettu. Kesällä ei huolet paina :haart: Kunhan vielä kipuileva forkku ja olkapää tyyntyis, niin en valittaisi moneen kuukauteen mistään - lupaan.

Oooh, työkaveri antoi mulle leffalipun kiitokseksi pikatuurauksesta tällä viikolla. Nyt ois kaks vapaalippua leffaan, käytettävä 31.5. mennessä. Mitähän sitä menis kattomaan?

No aivan! Ja jos menis yksin niin sit vois käydä kattoon kaks leffaa. Ei perkele, noitahan ois miljoona katottavana. Evil Dead, 8-pallo, Fast and Furious 6... and many more. Vaikeeks menee.

Iron Man on varmasti ainakin hyvä. Evil Dead tekisi itekkii mieli käydä kattomassa. Akka ei vaa oikee oo innostunu tuommosista leffoista, niin pitää varmaa käydä jonku kaverin kaa se kattomassa, tai odotella että tulee dvd:lle.

Istuin junassa puoltoista tuntia kuselta haisevan miehen vieressä, joka kaivoi tuon koko ajan nenää. Mä vihaan maailmaa.

Back
Ylös Bottom