Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hotellivantaa on hyvä, siellä on sen verran maalaisjunttia porukkaa että uskaltaa jutella kenen kanssa vaan eikä se oo iskuyritys. Mummotunneli kanssa. Mä oon vaan vanha. Onneksi en dokaa enää, ikinä.

hotellivantaa on hyvä, siellä on sen verran maalaisjunttia porukkaa että uskaltaa jutella kenen kanssa vaan eikä se oo iskuyritys. Mummotunneli kanssa. Mä oon vaan vanha. Onneksi en dokaa enää, ikinä.
Okey, it is said.

Darn, I'm bored. Mutta kyllä tällain lepopäiväki tekee hyvää. Mut silti, bored.

On se onni, että lepo (mm. piiiitkät päikkärit) teki tehtävänsä ja koivet on taas suunnilleen kunnossa :D

No sovitaan sitten että se oli sun pelastuksesi. Vaikka ihan paskana ne ovat oikeasti edelleen, et vain halua talonmiestä tekemään lihashuoltoa:puntti:

Onneksi en dokaa enää, ikinä.

Pitäiskö tästä pistää pieni veto?

Hienolla ja hyvin tehdyllä musiikilla on aina tietynlainen piristävä vaikutus musiikinystävän mieleen, vaikka olisi kuinka mollisointuinen.

Kyllänäio. Eilenki sen huomas kuinka mahtavalta murheenlaakson kitaravalli kuulosti vaikka itse mjuusik ja varsinki sanat hyvin surullisia onki.

Kyllänäio. Eilenki sen huomas kuinka mahtavalta murheenlaakson kitaravalli kuulosti vaikka itse mjuusik ja varsinki sanat hyvin surullisia onki.

Sä oot kyllä hieno mies! Otetaas sille! :kippis1: Koska mä oon kans!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No sovitaan sitten että se oli sun pelastuksesi. Vaikka ihan paskana ne ovat oikeasti edelleen, et vain halua talonmiestä tekemään lihashuoltoa:puntti:
Mitään en tunnusta. *viheltelee viattomasti*

Pitkasta aikaa krapula... En muistanut miten ikavalta tama olo tuntuu :(

Seliseli!! Ammattijuoppo!

Nimikkeeni on viimeisen vuoden aikana vaihtunut ammattitissuttelijaksi! Juon viinia harva se paiva mutta humalassa olen ollut viimeksi viime vuoden puolella. Saalittavaa.

Nimikkeeni on viimeisen vuoden aikana vaihtunut ammattitissuttelijaksi! Juon viinia harva se paiva mutta humalassa olen ollut viimeksi viime vuoden puolella. Saalittavaa.

No on kyllä melko säälittävää.. Ryhistäydy eukko hyvä! Mulla oli jo pieni puutostilta kun taudissa ollu ja koko arkisen viikon ollu ilman olutta! Tänään piti sit hyökätä ton Olvipäkin kimppuun :kippis1:

No on kyllä melko säälittävää.. Ryhistäydy eukko hyvä! Mulla oli jo pieni puutostilta kun taudissa ollu ja koko arkisen viikon ollu ilman olutta! Tänään piti sit hyökätä ton Olvipäkin kimppuun :kippis1:

Pidahan hauskaa :D Itse en juurikaan juo enaa olutta, ei vaan maistu. Tai jos maistuu niin yleensa riittaa yksi ale, perusbisse alkanut maistua pahalta :wtf:

E. Olin tanaan kylla erityisen reipas. Klo 10.30 olin jo kentalla valmiina verkkopallomatsiin! Olin tosin maalivahtina, joten en joutunut kovasti juoksemaan... Huh.

Pidahan hauskaa :D Itse en juurikaan juo enaa olutta, ei vaan maistu. Tai jos maistuu niin yleensa riittaa yksi ale, perusbisse alkanut maistua pahalta :wtf:

Oot tainnut erooppalaistua hieman? Tekisi hyvää sellainen 10 vuoden loma täällä pohjoisessa! hehe..

Oot tainnut erooppalaistua hieman? Tekisi hyvää sellainen 10 vuoden loma täällä pohjoisessa! hehe..

Kylla ma Damissa kittasin bissea harva se paiva. Ehka ma olen vaan vanhentunut (tai sivistynyt ;) ).

Kylla ma Damissa kittasin bissea harva se paiva. Ehka ma olen vaan vanhentunut (tai sivistynyt ;) ).

Eijeiejeiejeijei.... Muista että sivistys on vain keino paeta omaa luonnollista itseään! Eli Huono asia! Elämästään nauttiva yksilö könnii ja möyrii maassa kännin naurattamana ystävien kanssa ja pohtii elämän mysteereitä ilman päätä ja häntää! Juuri kuten lapsuudessa, milloin ilo on aidoimmillaan!

Eijeiejeiejeijei.... Muista että sivistys on vain keino paeta omaa luonnollista itseään! Eli Huono asia! Elämästään nauttiva yksilö könnii ja möyrii maassa kännin naurattamana ystävien kanssa ja pohtii elämän mysteereitä ilman päätä ja häntää! Juuri kuten lapsuudessa, milloin ilo on aidoimmillaan!

Olitko sa lapsena aina kannissa?

... Tarkemmin ajateltuna, sehan selittaisi monta asiaa :D Hihi.

Olitko sa lapsena aina kannissa?

... Tarkemmin ajateltuna, sehan selittaisi monta asiaa :D Hihi.

Eläs nyt höpöjä haastele eukko! Lapsena ei tarvinut mitään apuaineita(kuten alkoholi) päästäkseen siihen hauskaan ja vapautuneeseen mielentilaan!

Minä en kyllä muista yhtään olleeni ikinä lapsena hauskassa ja vapautuneessa mielentilassa. Jos olen niin siitä on niin helvetin kauan aikaa että olen niin lapsonen ollut ettei sellasia voi muistaa.

Back
Ylös Bottom