No jos ei enää pulssi tunnu eikä lumi sula huulilla :D
Hyvä että vasta sitten. Siinä vaiheessa en ehkä itekään enää tajuis mistää mitää. Mut silti heruis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos ei enää pulssi tunnu eikä lumi sula huulilla :D
Okey, it is said.hotellivantaa on hyvä, siellä on sen verran maalaisjunttia porukkaa että uskaltaa jutella kenen kanssa vaan eikä se oo iskuyritys. Mummotunneli kanssa. Mä oon vaan vanha. Onneksi en dokaa enää, ikinä.
On se onni, että lepo (mm. piiiitkät päikkärit) teki tehtävänsä ja koivet on taas suunnilleen kunnossa :D

Onneksi en dokaa enää, ikinä.
Hienolla ja hyvin tehdyllä musiikilla on aina tietynlainen piristävä vaikutus musiikinystävän mieleen, vaikka olisi kuinka mollisointuinen.
Kyllänäio. Eilenki sen huomas kuinka mahtavalta murheenlaakson kitaravalli kuulosti vaikka itse mjuusik ja varsinki sanat hyvin surullisia onki.
Mitään en tunnusta. *viheltelee viattomasti*No sovitaan sitten että se oli sun pelastuksesi. Vaikka ihan paskana ne ovat oikeasti edelleen, et vain halua talonmiestä tekemään lihashuoltoa![]()
Pitkasta aikaa krapula... En muistanut miten ikavalta tama olo tuntuu :(
Seliseli!! Ammattijuoppo!
Nimikkeeni on viimeisen vuoden aikana vaihtunut ammattitissuttelijaksi! Juon viinia harva se paiva mutta humalassa olen ollut viimeksi viime vuoden puolella. Saalittavaa.
No on kyllä melko säälittävää.. Ryhistäydy eukko hyvä! Mulla oli jo pieni puutostilta kun taudissa ollu ja koko arkisen viikon ollu ilman olutta! Tänään piti sit hyökätä ton Olvipäkin kimppuun :kippis1:
Pidahan hauskaa :D Itse en juurikaan juo enaa olutta, ei vaan maistu. Tai jos maistuu niin yleensa riittaa yksi ale, perusbisse alkanut maistua pahalta :wtf:
Oot tainnut erooppalaistua hieman? Tekisi hyvää sellainen 10 vuoden loma täällä pohjoisessa! hehe..
Kylla ma Damissa kittasin bissea harva se paiva. Ehka ma olen vaan vanhentunut (tai sivistynyt ;) ).
Eijeiejeiejeijei.... Muista että sivistys on vain keino paeta omaa luonnollista itseään! Eli Huono asia! Elämästään nauttiva yksilö könnii ja möyrii maassa kännin naurattamana ystävien kanssa ja pohtii elämän mysteereitä ilman päätä ja häntää! Juuri kuten lapsuudessa, milloin ilo on aidoimmillaan!
Olitko sa lapsena aina kannissa?
... Tarkemmin ajateltuna, sehan selittaisi monta asiaa :D Hihi.