Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No otapa tosta piristystä. Supisuomalaista oldschool deathmetallia kuuden vuoden takaaPerhana, että osaa olla synkkä päivä ja lunta sataa.

Tänään on kiva päivä. Paskon jo valmiiksi sateenkaaria <3
Mistä vetoo et tämäki pahvi ei anna ton voiton näkyy mitenkää elämässää, korkeintaa käy ulkomailla pari kertaa useimmin vuodessa. Noi rahat kuuluu mulle saatana vaikka en ees pelannu t.ahne![]()
E: Oon tyrmistynyt ettet tiedä My Little Ponyä..
Oon mä tosta kuullu mut en oo noilla koskaa leikkiny :/
Vai onks toi joku tv-ohjelma?
Jos mä nyt yrittäisin ryhdistäytyä ja alkaa taas Pakkotoistoileen aktiivisemmin. Pidin vähän lomaa kun tiesin, että mun ollessa AWOL bulkvisti pitää tasoa alhaalla.
On niistä varmaan leffojakin, ainakin telkkarista joskus tullut. Ja löytyi penskana VHS:ltä. Mut et sä varmaan semmosta aikaa muista..
Mikä tahansa on parempaa kun pakkis. Paitsi työt. Joo mä pidän tason niin alhaalla et lapselliset alapääjututki vaikuttaa ihan kuivilta snobien vitseiltä.
Jos itse saa paljon niin ainakin omaan arvomaailmaan sopii yrittää jakaa sitä hyvää myös eteenpäin. Vastiiketon raha ei ole hyvästä, nauratti toi pariskunta joka voitti 5miljoonaa jokerista ja miettivät josko lahjottaisivat huono-osaisille niin alkoi tulla rahapyyntöjä jos jonkinmoista. Tolla rahalla pystyy ihan kivasti aloittamaan yrityksen ja palkkaamaan mahdollista väkeä töihin ilman että olis kauhea stressi saako itse syötyä ensikuussa ja mistä rahat palkkoihin. Toki yrityksen täytyy olla kannattava pidemmällä tähtäimellä.Mä en tekis mitää muuta ku keskittyisin vapaa-aikaan jos olis noin paljo rahaa. Mitää yrittämistä.
Mutsillas oli kuiva alapää.Mikä tahansa on parempaa kun pakkis. Paitsi työt. Joo mä pidän tason niin alhaalla et lapselliset alapääjututki vaikuttaa ihan kuivilta snobien vitseiltä.
Jonnet vetää kickuppia huolella kuivattuun huuleen ja pärisee, kaljaa saa jos Nesteen kovin jätkä Rane suostuu hakeen isoveljensä papereilla.Nuuska ja kalja on parasta. Vai miten ne Jonnet sanoikaan?
Hyvin mahdollista, oot kuitenki aika helvetin nuori sinuun verrattuna. Rypyistä päättelen ainakin.
Täh?
Hyvin mahdollista, oot kuitenki aika helvetin nuori sinuun verrattuna. Rypyistä päättelen ainakin.
Täh?
Mutsillas oli kuiva alapää.
Jonnet vetää kickuppia huolella kuivattuun huuleen ja pärisee, kaljaa saa jos Nesteen kovin jätkä Rane suostuu hakeen isoveljensä papereilla.
Ainakin n. 25 vuotta sitten tytöt leikki poneilla, siis noilla valeenpunasilla jne.
Hesarista luin viime vuonna et nykyään niillä leikkii miehet... :face:
Mua vois hieman häiritä, jos kokoelma vaaleanpunaisia ja -sinisiä My Little Ponyjä kyyläis miehenpuolikkaan kirjahyllystä kun henuuteltais sohvalla. Miksi??
Nyt on ruokaa taas pariks päiväks. Ja huomenta Ksiina.
Ehkä sä oot kovin kapeakatseinen. Tai sit et.
Ehkä mun pitäis katsoa itseäni peiliin. Oonhan mäkin leikkinyt niillä 6-vuotiaana, joten mikä mä oon arvostelemaan.