Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perhana, että osaa olla synkkä päivä ja lunta sataa.
No otapa tosta piristystä. Supisuomalaista oldschool deathmetallia kuuden vuoden takaa :rock:

Tänään on kiva päivä. Paskon jo valmiiksi sateenkaaria <3

Tekis kyllä hyvää saada posliinipönttöön joskus just sen värisiä vauhtiraitoja perinteisen ruskeiden sijaan.
Täh?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mistä vetoo et tämäki pahvi ei anna ton voiton näkyy mitenkää elämässää, korkeintaa käy ulkomailla pari kertaa useimmin vuodessa. Noi rahat kuuluu mulle saatana vaikka en ees pelannu t.ahne :rolleyes:

Mistäs sä sen tiedät vaikka voitto menisikin paikkakunnan leuhkimmalle tyypille? Tässä vaiheessa uskaltaa vielä onnitella henkilöä ja toivottavasti tuo voitto tuo pitkäksi aikaa onnea. Tollasella rahalla itse alkaisin varmaan yrittäjäksi.

shittingrainbows.jpg

E: Oon tyrmistynyt ettet tiedä My Little Ponyä..

Oon mä tosta kuullu mut en oo noilla koskaa leikkiny :/

Vai onks toi joku tv-ohjelma?

Lähetän sulle parit, niin voit ottaa menetettyä aikaa kiinni.

On niistä varmaan leffojakin, ainakin telkkarista joskus tullut. Ja löytyi penskana VHS:ltä. Mut et sä varmaan semmosta aikaa muista..

Jos mä nyt yrittäisin ryhdistäytyä ja alkaa taas Pakkotoistoileen aktiivisemmin. Pidin vähän lomaa kun tiesin, että mun ollessa AWOL bulkvisti pitää tasoa alhaalla.

Mikä tahansa on parempaa kun pakkis. Paitsi työt. Joo mä pidän tason niin alhaalla et lapselliset alapääjututki vaikuttaa ihan kuivilta snobien vitseiltä.
On niistä varmaan leffojakin, ainakin telkkarista joskus tullut. Ja löytyi penskana VHS:ltä. Mut et sä varmaan semmosta aikaa muista..

Hyvin mahdollista, oot kuitenki aika helvetin nuori sinuun verrattuna. Rypyistä päättelen ainakin.
Täh?

Mä en tekis mitää muuta ku keskittyisin vapaa-aikaan jos olis noin paljo rahaa. Mitää yrittämistä.
Jos itse saa paljon niin ainakin omaan arvomaailmaan sopii yrittää jakaa sitä hyvää myös eteenpäin. Vastiiketon raha ei ole hyvästä, nauratti toi pariskunta joka voitti 5miljoonaa jokerista ja miettivät josko lahjottaisivat huono-osaisille niin alkoi tulla rahapyyntöjä jos jonkinmoista. Tolla rahalla pystyy ihan kivasti aloittamaan yrityksen ja palkkaamaan mahdollista väkeä töihin ilman että olis kauhea stressi saako itse syötyä ensikuussa ja mistä rahat palkkoihin. Toki yrityksen täytyy olla kannattava pidemmällä tähtäimellä.

Mikä tahansa on parempaa kun pakkis. Paitsi työt. Joo mä pidän tason niin alhaalla et lapselliset alapääjututki vaikuttaa ihan kuivilta snobien vitseiltä.
Mutsillas oli kuiva alapää.
Nuuska ja kalja on parasta. Vai miten ne Jonnet sanoikaan?
Jonnet vetää kickuppia huolella kuivattuun huuleen ja pärisee, kaljaa saa jos Nesteen kovin jätkä Rane suostuu hakeen isoveljensä papereilla.

Hyvin mahdollista, oot kuitenki aika helvetin nuori sinuun verrattuna. Rypyistä päättelen ainakin.
Täh?

Ainakin n. 25 vuotta sitten tytöt leikki poneilla, siis noilla valeenpunasilla jne.

Hesarista luin viime vuonna et nykyään niillä leikkii miehet... :face:

Ainakin n. 25 vuotta sitten tytöt leikki poneilla, siis noilla valeenpunasilla jne.

Hesarista luin viime vuonna et nykyään niillä leikkii miehet... :face:

Mua vois hieman häiritä, jos kokoelma vaaleanpunaisia ja -sinisiä My Little Ponyjä kyyläis miehenpuolikkaan kirjahyllystä kun henuuteltais sohvalla. Miksi??

Mua vois hieman häiritä, jos kokoelma vaaleanpunaisia ja -sinisiä My Little Ponyjä kyyläis miehenpuolikkaan kirjahyllystä kun henuuteltais sohvalla. Miksi??

Ehkä sä oot kovin kapeakatseinen. Tai sit et.

Nyt on ruokaa taas pariks päiväks. Ja huomenta Ksiina.

Huomenta. Sähän oot ollu hereillä aikaseen, jos oot ehtinyt jo kaupassakin käydä.

- - - Updated - - -

Ehkä sä oot kovin kapeakatseinen. Tai sit et.

Ehkä mun pitäis katsoa itseäni peiliin. Oonhan mäkin leikkinyt niillä 6-vuotiaana, joten mikä mä oon arvostelemaan.

Ehkä mun pitäis katsoa itseäni peiliin. Oonhan mäkin leikkinyt niillä 6-vuotiaana, joten mikä mä oon arvostelemaan.

Kyllä mä voisin vähän häiriintyä jos vaimo alkais leikkiä He-Man ukoilla. Tosin, jos mä saisin Skeletorin itelleni niin ehkä suostuisin katsomaan tuota hieman sormien läpi!

Back
Ylös Bottom