Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No millä helvetin rahoilla äijä sitten maksaa vuokrat, ruoat, uudet tietokoneet yms? Vai onko jotakin papan perintöjä?

No vuokranmaksu on seuraavan kerran probleema vasta ens kuun alussa, joten toivoa sopii että tukia tulee ennen sitä. "Uudet" tietokoneet ostetaan kaverilta hyvin pitkällä luotolla :D

Jos kiroilu todellakin on syntiä, tämän päivän suorituksillani olen ansainnut ykkösluokan paikan helvetin alimmista syövereistä, ihan siitä Tero Vaaran ja Maki Kolehmaisen välistä.

Minusta on mukava valvoa välillä ihan kunnolla....vetää muutama päivä ihan olemattomilla unilla. Ainakin minulle siitä tulee hetkittäin todella terävä ja luova olotila. Sitten taas muutamassa päivässä kuitataan univelat.

Minusta on mukava valvoa välillä ihan kunnolla....vetää muutama päivä ihan olemattomilla unilla. Ainakin minulle siitä tulee hetkittäin todella terävä ja luova olotila. Sitten taas muutamassa päivässä kuitataan univelat.

Oot sekasin!! :dance:

- - - Updated - - -

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ahhhh nukkumisen jälkeen saa taas tankata hiilareita... 1viikko ja 6 päivää viime tankkauksesta...
aamupala ois tarkotus käydä vetää mäkissä tai kiinalaisessa buffetissa ;p

Back
Ylös Bottom