Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarkotitko sä mua? Quottasit kuitenkin toista W:tä.

Olin menny nukkumaan jo siltä yöltä enkä ollu pitkään aikaan yöketjun aikaan koneella, joten jäi vastaamatta. Pahoittelut siitä. Meillä taitaa olla sen verran välimatkaa että kahvittelut olis hankala toteuttaa.
Janpa on vissiin ottanut kuppia ja mua väsyttää, niin hämäännyin. :D

Mulla on ainakin ihan mun omia juttuja, eikä oo muuten kukaan ainakaan päin naamaa v*ttuillu :D
Njoo, mutta säpä et perseilekään tällä palstalla samalla tavalla kuin minä :D Enkä kyllä ymmärrä itsekään miten kehtaankin välillä niin paskaa juttua heittää. Oikeesti oon ihan ujo, kiltti ja mukava... :) Mut joo, kaipa sitä voisi joskus käydä siellä vierailemassa ja kattomassa mikä meininki on nykyään.

Byhyy, tuun tänne itkeen... Menin ekaa kertaa irkkiin tänään ja heti tuli v##tuiluu. Vähän outoo meininkii!

Ei kannata ottaa henkilökohtasesti, siellä vittuillaan aina ja kaikille. Paitsi tietty mä en ikinä. Kannattaa antaa pakkoirkille uus tilaisuus.

Nyt fiilistellään! Sytkärit esiin!;)
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-DIlHCdVg4A&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/-DIlHCdVg4A&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Olisko täällä joku vähän tietokoneisiin perehtynyt, joka osais vastata että miksi mun näytöllä linkitetyt videot näkyy negatiiveina? Mut esim. youtuubiin jos menee, niin siellä videoissa ei ole ongelmaa.

Samoin jotkut sivun laidassa olevat mainokset on negatiivikuvina, mut ei kaikki. Mitähän asetuksia mun pitäis säätää?

Taskuamatsoni, meillä on on niin paljon yhteistä! Tule tänne!

;)

Back
Ylös Bottom