Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämä päivä vielä kituuttaa töissä ja sitten pääsee nauttimaan Joulusta mitä parhaimmassa seurassa :haart:
Vielä ei ole kummempia joulufiiliksiä, mutta kyllä se yöllä viimeistään tulee kun koira sekoaa kinkunpaisto-operaatiosta :D

Viel päivä duunia ja sit junassa istuskelua sellanen viis tuntia. Huoh. Vanhemmat ja sisko sais muuttaa lähemmäks. Kaiken kukkuraks mulla on vuori tavaraa ja kolme junanvaihtoa. Että rentouttavaa aatonaattoa sit vaan, tuun hengaan täällä pakkiksella aika paljon. :D

http://www.abduktio.com/

Valitettavasti kyseinen seura sai tässä männäviikolla uuden jäsenen.

Zugen muistolle !!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Istui? Miten se mahdollista? :lol2:

Olin ihmettelemässä oliiviöljyvalikoimaa ja muija katsoi jotain siinä käytävän vastakkaisella puolella. Sitten se kyykistyi ottamaan jotain alimmalta hyllyltä ja istui suoraan mun koriin.

Äkästä sinappia isä tehnyt tänä vuonna! Hyvä homma!

^^ :lol2:

Olin ihmettelemässä oliiviöljyvalikoimaa ja muija katsoi jotain siinä käytävän vastakkaisella puolella. Sitten se kyykistyi ottamaan jotain alimmalta hyllyltä ja istui suoraan mun koriin.

Paljonko ne velotti siitä? Onko vaihto-oikeutta ja veitkö kotiin ?? Hyvä kinkkuhan tuo varmaan !!!:D

Back
Ylös Bottom