Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hohohoo, yöllä tulee reilu 10 tuntia NHL:ää! Ja sitä ennen kohta SM-Liigaa. Hieno päivä, pitää kohta käväistä kaupassa.

Ei juma mitä kuvia tässä ketjussa:lol2:

Tänään saapui postissa paketti, nyt on 60% joululahjoista hankittu. Ehkä tästä selvitään.

Viikonloppua:rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvää viikonloppua kaikille! Meikä lähtee nauttimaan nyt kulttuurista ja pikkujoulu tunnelmista. Illalla sitten lämpöisiä ajatuksia ja hyviä hetkiä jotka jatkuu koko viikonlopun :) Pitäkää murut tekin mukavaa!

Hyvää viikonloppua kaikille! Meikä lähtee nauttimaan nyt kulttuurista ja pikkujoulu tunnelmista. Illalla sitten lämpöisiä ajatuksia ja hyviä hetkiä jotka jatkuu koko viikonlopun :) Pitäkää murut tekin mukavaa!

Tänään pikkujoulut, huomenna joulu!

Meikäläisen suosikkieläimiin kuuluu kummituseläimet ja lemur-eläimet. Mutta nyt täytyy myöntää, että onhan noi laiskiaisetkin helmiä.
baby_sloth.gif

Noita otuksia ei paljoa maailman meno hetkauta :D

Mitä söisin tänään päivälliseksi. Minulla on tylsää ja pitäisi laittaa jotain ruokaa. Onko ehdotuksia?

Mitä söisin tänään päivälliseksi. Minulla on tylsää ja pitäisi laittaa jotain ruokaa. Onko ehdotuksia?

Laitoin viikonloppuna muksuille tämmöstä.. Mango kanaa ja basmati riisiä. Kolmen eri salaatin sekoitus, johon kurkku,tomaatti, feta & Italiainen kastike. Kaikki meni :thumbs:

En ole koiraihmisia mutta kamppiksen chihuahua on ollut nyt hoidossa melkein viikon ja alan pikku hiljaa lammeta sille. Huomionkipea, holmo ja vahan tyhmakin koira (ja pissi mun lattialle eilen!) mutta jotenkin se on vaan tosi suloinen :)

Willow sanoo moi ylpeana siita etta sai vallattua kaksi konetta yhdella kertaa.

Photo0137.webp

Back
Ylös Bottom