Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Salihanskat on kyllä jotain niin turhaa, joilla ei ainakaan ote parane, päinvastoin. Itselläkin meni useampi vuosi tajuta tämä. Naisille ne toki voidaan sallia, mukavampi hivellä itseään kun ei ole kämmenet täynnä kovettumia.

Salihanskat on kyllä jotain niin turhaa, joilla ei ainakaan ote parane, päinvastoin. Itselläkin meni useampi vuosi tajuta tämä. Naisille ne toki voidaan sallia, mukavampi hivellä itseään kun ei ole kämmenet täynnä kovettumia.

Mun kädet hikoilee ainakin niin paljon, että paljon tukevamman otteen sai tangosta ja käsipainoista noilla. En luovu enää.

Sama mulla. Siksi ne hanskat kuivui aina viikon käytön jälkeen jo sellaisiksi koviksi korpuiksi. Ratkaisu on magnesium, ei hanskat. :)

Mä en jaksa läärätä sen magnesiumin kanssa. Sitä paitsi oon niin possu että pyyhin kädet aina housuihin, niin sit mulla on kädenjälkiä reidet ja perse täynnä :D

Mä en jaksa läärätä sen magnesiumin kanssa. Sitä paitsi oon niin possu että pyyhin kädet aina housuihin, niin sit mulla on kädenjälkiä reidet ja perse täynnä :D

Mitä sitten? En minäkään magnesiumia osaa käyttää siististi, mutta ei minua haittaa, jos housut ja paita on täynnä jälkiä.

Mitä sitten? En minäkään magnesiumia osaa käyttää siististi, mutta ei minua haittaa, jos housut ja paita on täynnä jälkiä.

Oikeasti se ei ollut mikään oikea syy. Yltäpäältä mankussa mä olin silloin kun sitä käytin. En vaan jaksa enää läärätä sillä, kun kerran hanskat ajaa sotkematta täysin saman asian.

Sehän on ihan normisettiä, että mavepäivänä vaatteet ovat valkoisten tahrojen peitossa. Joskus kesähelteillä ja sen mukaisesti hikoillessa kun teki etukyykkyä hihattomassa paidassa niin tanko meinasi aina lipsua, jolloin olkapäät ja kaulankin joutui sivelemään tukevasti mankulla. Johan oli siistin näköistä touhua, mutta alkoipahan tanko pysyä paikallaan...

Jospa tämän vuoden jälkeen lopettaisin treenaamisen kokonaan. Olisiko tuo ensimmäinen järkevä päätös elämässäni?
Itse lopetin vajaa 2-vuotta takaperin, enkä ole päivääkään katunut. Noh, lihat on kadonnut eikä voimaakaan enää ole niin paljoa, mutta eipä ne loppupeleissä niin tärkeitä asioita (ainakaan itselleni) ole, että jaksaisin niiden eteen puurtaa vuositolkulla 25/8.

Itse lopetin vajaa 2-vuotta takaperin, enkä ole päivääkään katunut. Noh, lihat on kadonnut eikä voimaakaan enää ole niin paljoa, mutta eipä ne loppupeleissä niin tärkeitä asioita (ainakaan itselleni) ole, että jaksaisin niiden eteen puurtaa vuositolkulla 25/8.

Kauanko kerkesit punttaamaan?
Aina voi aloittaa uudestaan, eikä tarvitse niin tosissaan vääntää. IMO

Kauanko kerkesit punttaamaan?
Aina voi aloittaa uudestaan, eikä tarvitse niin tosissaan vääntää. IMO
Noin 5v tuli väännettyä. Rahatilanne on opiskelijana sellainen, ettei edes pystyisi syömään treenaamisen edellyttämällä tavalla. Eikä salilla jaksa käydä höntsäilemässäkään, kun ei siitä ilman kunnon safkaa ole mitään hyötyä.

Noin 5v tuli väännettyä. Rahatilanne on opiskelijana sellainen, ettei edes pystyisi syömään treenaamisen edellyttämällä tavalla. Eikä salilla jaksa käydä höntsäilemässäkään, kun ei siitä ilman kunnon safkaa ole mitään hyötyä.

Jep, ymmärrän kyllä. Itse olen käynyt höntsäilemässä :D Taas alotettava sali alusta...
Ruokaa vedän halvan kaavan mukaan, mutta rasva ja rotsku painotteisesti...

[video]http://www.pandavanukas.fi/p3-video.html[/video]

Kyllä siinä jonkinlaista yhdennäköisyyttä on... vai olisko copycat... tai siis panda... hmm...

Ei jumalauta kyykkäsin ekaa kertaa kahteen viikkoo.

Jumalauta mun jalat, kävelin kotia varmasti uskon ja toivo voimalla. Ne tärisee ja on ihan spagettia! Kyll se kyykky on ihan vitun kuningas liike!

Perkele. Sain uuden työpaikan :dance2: Huomenna sitten kirjottamaan sopimusta ja soittamaan nykyiselle pomolle notta irtisanoudun. Vähän kyllä jännittää toi uus palkkamalli tän turvallisen kk-palkan sijasta mut so not, koko loppuelämä aikaa katua jos niikseen tulee :dance:

Itselläkin alakerta ihan paskana lauantain jalkapäivästä. Tänään tesmailemaan sitten Nyyssiksen Selkä ja Haupitsi vinkkejä :puntti:

Moi kaikki :haart:

Kohta lähden töistä ja menen jumpalle.

Back
Ylös Bottom