Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro tarina kanukista!
Eiku kankuista!
Kanukin kankuista?
reps :lol2:
Emmie kehtaa, te punastutte kuitenkin.

Ne oli hyvät kankut!!
Timmit ja öljyiset?
Timmit kyllä, mutta ei öljyiset. En mä semmosiin koske. Mutta ihana suudelma.
Mun elämässä ei oo kyllä paljoakaan yllätyksiä ollut pitkään aikaan :( ja nyt jatkamaan yllätyksetöntä elämää, eli unille ja aamulla töihin..
Repäset kunnolla ja teet jotakin, itsellesi outoa.. Elämää voi ja pystyy muuttamaan ;) Purnaaminen ei auta asioita millään tavalla... Sori, jos oon tyly, mutta that's the only way.
Tässä on kyllä totuutta, koska jos aina menee saman kaavan mukaan, niin ei ikivä koe mitään uutta ja yllätyksellistä.
Itse lähin liikenteeseen perusajatuksella, kamera messiin ja kuvaamaan autoja cruisinkiin. Tuli kotimatkalla vastaan turisteja, joiden kanssa aloin juttelemaan tuosta noin vaan. Käytiin mäkkärissä syömässä, vaihdettiin suudelma ja vietettiin loppuilta yhdessä. Nyt sitten elämä jatkuu toista ajatellen, vaikka ollaankin toisella puolella maailmaa. Ota riski, ja mene fiiliksen mukaan.
Parhaat jutut tuppaavat usein tapahtumaan ihan sattumalta! No niin, tulihan se tarina sieltä, ei ollut niin vaikeaa, hä?!
K-13 versio.
K-13 versio.