Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mösjöö pyssy koittaa ownata mun biisin :D

-jh-, vedä munaleipiä. Terveellistä ja hyvvää :kuola: Söin sellaisen ehkä juuri äsken, potilassafkoista anastin kun niin nälissäni olin :nolo:

Määpäs oonki ollu kauemmin omituisempi kuin sää....:dance:

Mitä uittua, Christinalla on vissiin pieni bulkki meneillään. Kivat posket :wtf:

Ei malttais odottaa et tulee jussi ja neljät vapaat. Vedän ainakin kilon piffiä. Kertaistumalta. Ja ison kasan muurikkalättyjä. Jotka joku muu saa paistaa kun itse kuolen siihen savun määrään. Ja kaiken tuon huuhdon kuivalla omppusiiderillä alas. Oikein kunnon bodisafkaa. Sit saatan ainakin hetkellisesti muistuttaa Chrisua :D

5h vielä. Onpa täällä tylsää.

Taalla on tylsempaa. Luen journaaleja ja olen vahan levottomalla tuulella, joten Cockburnin nimi teki mut just valtavan iloiseksi :D

"Cockburn (1993) examines the struggles over the gender char- acter of the microwave oven, which was initially characterised as 'masculine' electronic goods and only later, and incompletely, labelled as 'feminised' 'white goods'. Gendered social relations and tech- nologies were caught up in a complex interaction of mutual shaping. Though largely absent from design, women figured in microwave assembly, in shops selling them, in writing recipe books and buying. Designers incorporated real or imputed women into the design process, often on the basis of limited knowledge. In their attempts to get the artefact to carry a message about how the product should be used there is an imperceptible shift 'from describing the user to configuring the user' (Cockburn and Furst-Dilic, 1994, p. 11)."

Taa on kylla taytta paskaa. Opiskelen feministinakokulmaa teknologiaan, ne loytavat epakohtia ihan kaikesta...

Kyllä tää Pulmuset on yksi parhaista sarjoista ikinä, vähän kuin Simpsons mutta näyttelijöillä.
Aivot vaan narikkaan:D

Kyllä tekee hyvää tehdä puutöitä kalsareissa auringonpaisteessa :haart: varsinkin halonhakkuu ja tukkien nostelu sahapukille on ehanaa!

Kyllä tekee hyvää tehdä puutöitä kalsareissa auringonpaisteessa :haart: varsinkin halonhakkuu ja tukkien nostelu sahapukille on ehanaa!

Tuliko Arskamainen fiilis?
images

Tää paksu meinaa lähtee uimaan kuhan saa roheiinit juotua. Joku pieni radio ois kyl jees etenkin kun yksin täytyy mennä kun jätkät röhnöttää terassilla.

Saa nähä mitä mun kylki sanoo kun meen pulikoimaan. Täytynee ottaa rauhallisesti.. Tosin en osaa ottaa kun rauhallisesti ku oon niin huono uimaan :D Josko sitä tänä kesänä koittais viihtyä järvessä ja meressä vähän enempikin niin oppis paremmin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom