Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jep. Mut kikkii uitutti kun tontut pöhni ajan huonoista hetkistä, ja palautti huonoihin. Johtuukohan tästä siis esim. koulutuntien ikuisuudelta tuntuva ajankulku..:rolleyes:

JEP! just sitä mikkikikki tarinaa. :D olisko menny silviisii että tontut pölli joulupukille aikaa että se ehtii viedä kaikille lapsille lahjat? :D

Jep, ja sitten aikaa joudutaan "antamaan takaisin" vuoden mittaan. Siksi aika tuntuu joskus matelevan esimerkiksi töissä tai oppitunnilla. :D

edit. hidasta näköjään...

On kyllä.. Kai sitä vois mennä tutii, vaikka huomenna ei mitään ohjelmaa. Perkeleen polvi estää salille menonkin, jollen tekis yläroppaa huomen...

Huomaa, että on kesä tullut, kun vaatteet vähenee ja naiset hymyilee mulle kaupungilla.

Tai sitten mulla oli vaan ruokaa suupielissä...
33906814.gif

Jaa, et salille pitäs mennä.

Vitsi, pääsin töihin. Maanantaina alkais harjottelu sit :D Musta tulee vielä MILJONÄÄÄRI!!!

Höpöhöpö countteri :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toi mesehän kuullosti ihan tukkoselta. Sitä paitsi mä nyt laitoin tohon auton mihin vois joskus teoriassa olla varaakin :D

Back
Ylös Bottom