Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Columbu;3041477 begin_of_the_skype_highlighting**************3041477******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Ja taas pientä breikkiä.. Pakko laittaa sen kunniaksi yksi junnuvuosien lempibiiseistä:

Onpas muuten hiljainen yö.

Olen aivaanoinkuvaamattomankäsittämättömänmielettömän tyytyväinen, että olin tuolloin kolmevuotias :D Täydellinen esimerkki harvoista musagenreistä joita ei pitäs ihmislapsen kuulla eläissään :kakka:

Mut :piis: vaan

ps. Pitäs pikkuhiljaa hommata vipit.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi perkele. Koko illan väsytti ihan saatanasti, sitten muistin että tuli uusi need for speed ostettua. No eikös se mitä tullut sitä sitten tahkottua tuntitolkulla ja kello on taas kolme. :wall:

Voi perkele. Koko illan väsytti ihan saatanasti, sitten muistin että tuli uusi need for speed ostettua. No eikös se mitä tullut sitä sitten tahkottua tuntitolkulla ja kello on taas kolme. :wall:

Sentäs pelejä. Itse sain yhden pieneksi luulemani projektin yliopistolta muutama viikko sitten, ja olen nyt sitä varten yötä myöten koittanut opetella käyttämään erikoissoftia, että saa juttuja laskettua ja projektia etiäppäi. Nyt olisi se osio ehkä pulkassa, ainakin oli jotain materiaalia lähettää projektin vetäjälle.

Lol, mikä päivä tänään... Kansainvälinen miestenpäivä on mielestäni huono vitsi. Suuri osa miehistä on niin mulkkuja ja sikoja, ettei omaa päivää ansaitsisi.

Lol, mikä päivä tänään... Kansainvälinen miestenpäivä on mielestäni huono vitsi. Suuri osa miehistä on niin mulkkuja ja sikoja, ettei omaa päivää ansaitsisi.

Musta ainakin miehet on ihania. :haart: Mulkkuja löytyy yhtälailla naisistakin.

T:mulkkuudessa ja sikailussa kunnostautunut Delgado

Mun kupeideni hedelmä muuten paskansi tänään ammeeseen. Jes!

Iltaisella tuli vedettyä puoli tuntia juoksumattoa ja lekalla mäiskimistä 25 lyönnin raskaita intervallisettejä ja lopuksi kevyemmällä 75 lyönnin "maratooni". Yläkropassa tuntuu taas että on tullut tehtyä jotain...

Örgh saatana. Oli hyvä treeni. Nyt vähän Virgin Steele fiilistelyä soturihengessä \,,/

Päivät työt pulkassa. Imuri kouraan ja villakoiruudet veke, sitten kanaa special kastikkeella ja elimen venyttelyä jonkun liikkuvan kuvan parissa.

Öetä kaikki.

Hitto, huomenna pitää mennä kattomaan yhtä kelkkaa...

Eli joutaa tästä varmaankin nukkumaan.

Back
Ylös Bottom