Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mopoilla pärrääminen pitäis ainakin kieltää klo 22-06 välisenä aikana. Vittu mitä pärinää.

Joo kyl noi mopot "tehoputkineen" on ihan saatanasta. Tosin pari päivää sitten joku vanha "naulaviritteinen" ooppeli piti sellasta meteliä etten oo koskaan niin ärsyttävää ja kovaa meteliä mistään kuullut. Miten toiset kehtaa. Vaikka ois menny viis keskivertokovaäänistä mopoa niin ei ois mahtanu sen ooppelin mökille mitään.. Mut kyl täl hetkel ressittää kaikki maholliset moottorin äänet mitä tuolta ulkoolta tänne kaikuu :D Yhtäänhän en ole katkera...

Mopoautot ja ne niiden jumputusvehkeet pitäis kieltää lailla.. tosi mukava herätä viideltä yöllä ku ikkunat meinaa pudota talosta.

Edit: mitäs ephemeral.. onko treenit kulkenu?

WTF? Älkää nyt vaan sanoko että jotkut asentelee mopoautoihin jumputusvehkeitä?

Kyllä. Täällä pyörii joku übertuning mopoauto missä on sellaset popit että moni oikee auto jää kalpeeks :D Ryää!

2pac: Siinähän ne treenit menee.. Kaikki junnaa paikoillaan/laskee kun oon dieetillä.. Mut onneks pohjalta nyt ei voi ihan hirveesti vajota :lol2:

No voi siina huonomminkin kayda. Tuttu onnistui vastaavalla tempulla tyhjentamaan vahan alta 40 kerroksisen talon kun savu paasi kaytavalle ja koko talon palohalytin meni paalle...
En mä siis polttanut mitään, se mua vitutti että olin vielä neljältä hereillä. Levy oli jo kiinni kun tulin koneelle.

capt.cd0518eb251a452cb7f6412adde1dc26-cd0518eb251a452cb7f6412adde1dc26-0.jpg

An American construction worker has been detained in the mountains of Pakistan after authorities there found him carrying a sword, pistol and night-vision goggles on a solo mission to hunt down and kill Osama bin Laden.

http://news.yahoo.com/s/ap/20100615/ap_on_re_as/as_pakistan_bin_laden_hunter

Garyssa on ainesta.:D, siis mitä vittua.:rock:

Tuo Osama hunter oli kyllä huippu kun tänään luin siitä :D

Ei huvita yhtään nukkua, voisi ryhtyä askartelemaan kynsiin liukuvärjäystä. Nyt kun on aikaakin kun tytär jäi mun isälle yökylään (tosin seiskalta pitää olla noutamassa). Tosin, eipä sitä muutenkaan öisin ole kiire kun neljä vuotias silloin useimmiten nukkuu. Mutta henkisesti paljon relampi olo, kun se ei voi esimerkiksi herätä kesken kaiken.

Onkohan mitään mahdollisuuksia päästä kouluun ku mä oon nyt niinku 10:llä varasijalla ...?

Ehkä, ehkä ei. Aika sen näyttää.

Heatseeker
WTF? Älkää nyt vaan sanoko että jotkut asentelee mopoautoihin jumputusvehkeitä?
Kyllä, lahdessa nähnyt 2 mopoautoa missä on popit

Kauhavalla popit mopoautos tuntuu olevan vakiovaruste :D .. melkeen kaikki rakentanu itte jonku erikoistilan sinne ja sitte kauhee paukutus 24/7 ....

Kauhavalla popit mopoautos tuntuu olevan vakiovaruste :D .. melkeen kaikki rakentanu itte jonku erikoistilan sinne ja sitte kauhee paukutus 24/7 ....

Pöh, verus settiä. Oltiin amarillossa kaljalla frendin kanssa ja joku "rastafari" kävi siinä sekoilemmaan, nakkeli kylttejä ja huuteli "oletsä kova jätkä? HÄH!, kova jätkä vai?"

hah... vittu ärsyttää, oon nyt jo varmaan kaks tuntia yhtä juttua ettiny netistä...........................................

jaa huolesi :D.

Iltaa siipis.

Alkaa vaan vähä meneen hermot ku saa kolmesataa sivua käydä läpi ja niin.. onneks nyt ei huomenna tartee kauheen aikasin herätä.

Alkaa vaan vähä meneen hermot ku saa kolmesataa sivua käydä läpi ja niin.. onneks nyt ei huomenna tartee kauheen aikasin herätä.

Mitä sä sit etsit? :D

Back
Ylös Bottom