Aijaa se oliskin taas yö kun on ketjua nostettu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mopoilla pärrääminen pitäis ainakin kieltää klo 22-06 välisenä aikana. Vittu mitä pärinää.
WTF? Älkää nyt vaan sanoko että jotkut asentelee mopoautoihin jumputusvehkeitä?
En mä siis polttanut mitään, se mua vitutti että olin vielä neljältä hereillä. Levy oli jo kiinni kun tulin koneelle.No voi siina huonomminkin kayda. Tuttu onnistui vastaavalla tempulla tyhjentamaan vahan alta 40 kerroksisen talon kun savu paasi kaytavalle ja koko talon palohalytin meni paalle...

Kyllä. Täällä pyörii joku übertuning mopoauto missä on sellaset popit että moni oikee auto jää kalpeeks :D Ryää!

Onkohan mitään mahdollisuuksia päästä kouluun ku mä oon nyt niinku 10:llä varasijalla ...?
Kyllä, lahdessa nähnyt 2 mopoautoa missä on popitHeatseeker
Kauhavalla popit mopoautos tuntuu olevan vakiovaruste :D .. melkeen kaikki rakentanu itte jonku erikoistilan sinne ja sitte kauhee paukutus 24/7 ....
hah... vittu ärsyttää, oon nyt jo varmaan kaks tuntia yhtä juttua ettiny netistä...........................................
Alkaa vaan vähä meneen hermot ku saa kolmesataa sivua käydä läpi ja niin.. onneks nyt ei huomenna tartee kauheen aikasin herätä.