Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika tyylikkäästi musta tuo jalan alue.
Joo, pitkään ne on paikat kestäneetkin ottaen huomioon että venyttely on täysin tuntematon käsite ja lämmiteltyä tulee aina vain jos jaksaa. Ei näköjään kannata siinäkin paikat napsuu :hyvä:

Kuulin että siitä venyttelystä ei olis joskus haittaa?:D

Jälkeenpäin kostautuu sitte kivasti kun napsuu.:D

En muista oliko pakkikselta semmonen juttu kun joku voimapuolen kaveri oli istunu työpaikalla tuolissa ja noussu pystyyn niin oli napsaus kuulunu ja työkaverit ihmetelly, että mistä toi tuli. Penkistäkö tommonen ääni tullu vai mistä niin mieheltä siitä tunto pois jalasta ja jalka heikossas hapessa. Etureisi napsannu poikki jostain kohtaa. Veti hieman siniseksi.

Joo, pohkeen repeäminen tuntu äärimmäisen mehevältä, voin vaan kuvitella jos tuo etureiska napsahtais poikki :(

Eipä siinä, meikä napsahtaa nyt nukkumaan. Öitä hölömöt, muistakaa herätä aamulla.

Joo, pohkeen repeäminen tuntu äärimmäisen mehevältä, voin vaan kuvitella jos tuo etureiska napsahtais poikki :(

Eipä siinä, meikä napsahtaa nyt nukkumaan. Öitä hölömöt, muistakaa herätä aamulla.

Öitä Kountteri nuku hyvin pienoinen.:D

sleepy-8992.jpg

tänä yönä lievää tissuttelua vaikka vapauduinki katkolta torstaina. lääkereflat liian kovat niin pitää lievittää vähä niitä alkoholilla ku viitti bentzoi napsii. paska yö taas.

mut hyvää yötä muille.

KYRPÄ!!!! Täs ku tulee noita valvomistunteja ni en vastaa tekosistani!!! Masaan ei kosketa!!!

no minä olen, mutta minkäs teet ku kiinnostanu paljoo nukkua ja se molopää tulee tohon pippurisumutteleen niin pakkohan mun ny jotain oli tehdä... ja vielä pesäpallomailalla.

ei käy mulle laatuun tollanen touhu ollenkaa, mä nukun ku mä haluan nukkua ite. pataan tulee kohta kaikille!

let mee see u stripped. taas ois yö.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom