Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:kuola:
Kyllä mä ton vetäisin...

Jos oot oikein kiltti ni voin antaa palan :D

Ei meillä kapitalisteilla ole edes pieniä seteleitä puhumattakaan kolikoista.

Joo, se nähtiin taas tänään... Onneksi korttimaksu on yleistynyt tosi paljon, nytkin mun myynnistä joku 80-90% oli kortilla maksettua.

Vastaa sä pyssy ite eka vaan rohkeesti?:D

Kuinka paljon mies voi oikeasti syödä mäkissä? Aina ukko tullu mäkistä ku yötriidissä huutelloo.:D
Tuli syötyä aika reippaasti tuossa Syssymmällä...:D Nyt korkeintaan, taas kerran viikossa. Aiemmin kesällä oli päinvastoin. Parhaina päivinä taisin käydä kolme kertaa Mäkkärissä. Salaattia toki otin. :D. Duunista, kun saa noita lounareita, niin pitäähän ne käyttää.

Jos oot oikein kiltti ni voin antaa palan :D

Joo, se nähtiin taas tänään... Onneksi korttimaksu on yleistynyt tosi paljon, nytkin mun myynnistä joku 80-90% oli kortilla maksettua.

Oon aina kiltti. Me lihavat ollaan lepposii..:D.Tai en mä kyl lihava oo...Ei mennyt 120kg rikki. Nyt taas paino lähdössä alaspäin...enää 116,8kg tuo aamupaino.

heh, aamulla pitäis kutsuntoihin lähteä ;) toiset kutsunnat edessä:hyvä:
Saaks ne sinnuu sinne ollenkaan?;)

Tuli syötyä aika reippaasti tuossa Syssymmällä...:D Nyt korkeintaan, taas kerran viikossa. Aiemmin kesällä oli päinvastoin. Parhaina päivinä taisin käydä kolme kertaa Mäkkärissä. Salaattia toki otin. :D. Duunista, kun saa noita lounareita, niin pitäähän ne käyttää.
Näin just muistelin, että jotain tohon suuntaan. Nyt oot sit palannu ruotuun?:D

VIIKATE - Viina, Terva & Hauta:rock:

Joulu aika on siis koittanut kun joulupukki on maisemissa.

Back
Ylös Bottom