Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Korvalukossa ollu jo viikon, nyt on nuhakin. Korvaa kutittaa tuolta sisältäpäin niin saatanasti ettei saa unta ollenkaan :(
Hommaat Remo-Waxia...Faijalla oli sama juttu ja tuolla sai korvan auki !!

medium_remo-vax_m.gif

Toi normaalimman näkönen eli ylempi on kommannu meitsille yhteen kuvaan. Siihen aikaan kun vielä irkkasin galtsuttimessa, nykyään ei pygee ku on niin paska mesta -.-

Piti puhuu muutama tunti tyttökaverin kaa puhelimes, siks en ollu päivystämäs sori pojat!
Ihmettelinkin, missä Raipattimen paskat yömusat on....:dance:

Prkl olin ihan unohtanut että mulla oli removax kaapissa.
retard.jpg

Joten nyt näytän tolta oikeenpuoleiselta linnulta! :rock:
Kai sitä vois mennä makuulleen ni ei tuu niskakipuja enempää.

Prkl olin ihan unohtanut että mulla oli removax kaapissa.
retard.jpg

Joten nyt näytän tolta oikeenpuoleiselta linnulta! :rock:
Kai sitä vois mennä makuulleen ni ei tuu niskakipuja enempää.
Ai Ai..
Kai sitä rupeaa väsyä pukkaamaan...Tuli huutonaurua noista pöllöistä....Hieno kuva...:lol2:

Hyvänä päivänä saattais toimiiki. Sellasta hyvänpäivänmusaa. Vähän niinku Jukka Kuoppamäki. Siin on muuten miehellä ääni kohdallaan.

Kova häiskä toi Katri muuten. Tsekkasin wikipediasta miten vanha se oikeen on kun 60 luvulla jo pyöriny noissa bileissä niin hyppäs silmille toi "miljoona myytyä levyä" teksti. Ihan hyvin suomalaiseks.

Hyvänä päivänä saattais toimiiki. Sellasta hyvänpäivänmusaa. Vähän niinku Jukka Kuoppamäki. Siin on muuten miehellä ääni kohdallaan.

Kova häiskä toi Katri muuten. Tsekkasin wikipediasta miten vanha se oikeen on kun 60 luvulla jo pyöriny noissa bileissä niin hyppäs silmille toi "miljoona myytyä levyä" teksti. Ihan hyvin suomalaiseks.

Hassua,
Nimittäin olen aina pitänyt Kuoppamäkeä loistavana lauluntekijänä. Hartain toiveeni on kumminkin aina ollut, että ei esittäisi omia kappaleitansa. INHOAN suunnattomasti hänen ääntänsä, enkä ole ainoa tässä maassa. Äidin kanssa asiasta juuri eilen juteltiin...:lol2:..Makuasioita....

edit : " Metri " Helena lempinimellä opin hänet tuntemaan 70-luvun alussa. Faija huijas, että etunimi on Metri, kun on niin lyhyt...Vaikka ei edes lyhyt kai olekkaan...

Edit 2 : Kello on siis 04.16. Pitääpä lähteä kohta nukkumaan...

Ötyä....

Törkeen kokoset kannut tolla Serene Williamsilla.
JA KUNNON "Nigga"PAKARAT...:hyvä:..

No niin, nyt sitten nukkumaan....Soon Moro....

ehkä oli liian pitkä aika ko noulief olis mestoilla ;) joskus maaliskuussa siis viimeks loggaillus sisälle.. ja mikäs ketju se ekana tulikaan vastaa =)

Ötyä.

Back
Ylös Bottom