Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Prayer toivoi että näytän kaikille yö-trediläisille peppua ja kahta keskisormea....rakkaudella tietenkin. :haart:

Emmä missään viihteellä ole ollut. Täällä on ihan hyvää viihdettä. ;)
Valvomisista en tiedä enkä tiedä mitä meinaan....olen kuin tyhjä sivu tällä hetkellä.

Pyh. Haist ny :D

En mä oo mikään viihdyttäjä.

Näinköhän liikaa kännäsin.. kaverin synttäreille piti huomiseks kuntoa säästellä. Jos huomenna olo niin sanotusti O ja K, niin rannalla pyörähdän jos sää sallii ja illalla kupin otan jos toisenkin sekä kolmannen.

Hattu hattu, hattu hattu, HATTU!

assyt, animee aamuun asti. viime aamul nukuin 3h yhteensä, tää on aika häröö kyl valvoo näi paljoo:))))

Enpähän! Nyt on tipsun aika käydä kyllä nukkumaan. Kellon on reilusti yli kuuden jo. Jaksat sitten huomenna taas touhuta.;)

Ei kello oo lähelläkään kuutta vielä. Mitä sä oikein yrität siellä Vitskuliini? ;)
Mä kyllä touhuilen milloin vaan. Pitsi silloin jos mä nukun. Niin.

Ei kello oo lähelläkään kuutta vielä. Mitä sä oikein yrität siellä Vitskuliini? ;)
Mä kyllä touhuilen milloin vaan. Pitsi silloin jos mä nukun. Niin.
Tarkoitin lähinnä viime kello kuutta jolloin sun olis pitäny jo mennä. En mä mitään yritä. Sä taidat yrittää jotain Tipsuliini.;)

Huomenna vois käydä roudaas yhden pesukoneen tutulle touhuillen.

Tarkoitin lähinnä viime kello kuutta jolloin sun olis pitäny jo mennä. En mä mitään yritä. Sä taidat yrittää jotain Tipsuliini.;)

Siis, tota...hmpfh.......häh??

e. joo, okei, öitä :haart:

Lempeä yön kylmyydessä?:evil:

Back
Ylös Bottom