Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä taas viimiset kananmunat napaan ja 6 minsan päästä sotkemaan duuniin.

Se ois lauantai.

Iltoja, näinhän se taas ois. Vaihtovat mun työvuoron ja pitäis herätä kuudelta.. Ei tosin väsytä ollenkaan, ihan kummallinen viikko ollut, en oo saannu nukutuks ku muutaman tunnin. Mikäköhän mahtaa olla vikana..

jos mun iskää kiinnostaa nii se menee rasvamonttuu autotallii ja nostelee pystypunnerrust sen upouudel maasturil! ottaa vaa takakselist kiinni ja nostaa!

yötä! Mä meenki treenaileen jalkoja ja käsiä tänää :) eli meen pumppaileen habaa viidellä eri liikkeellä ja poljen kuntopyörää 5 min.:david:

Joku sanoo että raittiina elämänlaatu paranee, minä sanon että se on paska puhetta. Yksinään istun täällä huoneessa dataamassa kun muut on pitämässä hauskaa, prkl!

3päivää oon vasta ollut ilman orgasmia ja alkaa oleen sen verran testotasot korkeella, että kohta meen survasee murikkaa tupaan emännän nukkuessa, tai sit näppäilen REDTUBE.COM

Iltoja, näinhän se taas ois. Vaihtovat mun työvuoron ja pitäis herätä kuudelta.. Ei tosin väsytä ollenkaan, ihan kummallinen viikko ollut, en oo saannu nukutuks ku muutaman tunnin. Mikäköhän mahtaa olla vikana..

unettomuus ;)

Back
Ylös Bottom