Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En syö siemeniä enkä ituja, ei tulis mieleenkään. Eikä pähkinät tai soija.
Tofu vasta karseaa onkin, paitsi joskus jossain salaatissa maistanu ja se oli ihan ok. Mutten kyllä koskaan ole ostanu yhtään purkkia.

Maitorahka ja raejuusto on perseestä, ja tonnikala pannassa. Ja leipä. Ja maito, ja peruna ja makaronit ja riisit.
No jopas nyt! Milläs sie sitten elät? :eek:

Itse en juurikaan tykkää banaaneista, vaikka apina olenkin. Tosin, kyllä ne täytekakun kanssa menee.

Hedelmiä (marjoja) reilu kilo päivässä, maitotuotteita (maitoa lukuunottamatta, eikä piimää, eikä rahkaa/raejuustoa) paljon, lihaa ja kanaa, kalaa. Kyllä niilllä elää. Vaikkakin kalliisti.
Edit. syön toki kaikkea mitä mieli tekee, mutta kun ei tee. En ole henk koht itse valmistanut lämmintä ruokaa itselleni varmaan, mitä, 4-5 vuoteen.

Ei, ku valmiiksi kypsytettynä! Sellaisia saa kaupasta. Ja silloin kun pitää kypsyttää, sen saa joku muu tehdä. Vittu mä vihaan ruuanlaittoa!

Iltoja tänäkin yönä valvotaan siihen 4-5 aikoihi ku ei saa unta.

Just tein riisiä ja kanaa kastikkeessa, ja 3 paistettua kananmunaa. nam nam.:D

ja 0.5 litraa maitoa. Ja sen jälkee pikku paukut. taas.

Back
Ylös Bottom