Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siunattu olet, jos se rauhan meille tuo.

Vittu kun sitä piristyy aina iltaa myöten, pian pitäisi jo herätä töihin mutta nyt on sellainen olo että nousisi ainakin 50kg penkistä. Eli enkat..

Siunattu olet, jos se rauhan meille tuo.

Vittu kun sitä piristyy aina iltaa myöten, pian pitäisi jo herätä töihin mutta nyt on sellainen olo että nousisi ainakin 50kg penkistä. Eli enkat..
Muistelin että olisit ollut joskus vahvempi. Mikä oikein on syönyt miehen voimat?

Tästä olen kyllä otettu, että vielä muistit.

Ja tuskin enää koskaan voitkaan unohtaa.

Jep, mä myös pahoin pelkään, että sä olet jäänyt ikuisesti mun mieleen mulkkuna joka syö lasten eväät ja trimmailee hopeista alapääkarvoitustaan.

Samperi, kohta duuniin.

Jep, mä myös pahoin pelkään, että sä olet jäänyt ikuisesti mun mieleen mulkkuna joka syö lasten eväät ja trimmailee hopeista alapääkarvoitustaan.

Samperi, kohta duuniin.

Nykyään olen syönyt pääasiassa omia ruokiani.

Älä mee töihi.

E: Aika erikoinen alkamisaika sun työllä!?

Nykyään olen syönyt pääasiassa omia ruokiani.

Älä mee töihi.

E: Aika erikoinen alkamisaika sun työllä!?

Joo, on muutaman kerran käynyt mielessä. On erikoinen aika, on myös sen lisäksi aika vittumainen.

Onneksi on vain väliaikaista. Toivottavasti.

Tässä on nyt pari kuukautta opiskeltu japanin ihmeellistä kieltä. Se on ihan kivaa, mutta lukeminen ja kirjoittaminen ihan perkeleen vaikeaa kanjien takia. Kukahan idiootti tuonkin systeemin on keksinyt että tuhansille sanoille pitää olla jokaiselle jokin mystinen kuva mikä pitäisi opetella ulkomuistista ja niitä sitten käytetään kirjoittamiseen? Haloo?!

Saapahan kerättyä raivoa noita opiskellessa punttaamista varten. :puntti:

Tuskin on väliaikaista. Miksi se alkaa moiseen aikaan?

Eiks kaikki hanttihommat ala vittumaiseen aikaan? Johtuu kuljetusvuoroista, pitää olla purkamassa autoja. Ajattelin kesään asti puristaa, sit toivottavasti puhaltaa uudet tuulet.

edit- Basso, onko se niin että tuota kieltä on hyvin hankala tai miltei mahdoton oppia kirjoittamaan/lukemaan täydellisesti?

edit- Basso, onko se niin että tuota kieltä on hyvin hankala tai miltei mahdoton oppia kirjoittamaan/lukemaan täydellisesti?

Siltä vaikuttaisi joo, Japanissa peruskoulussa opetetaan 9 vuoden aikana kaikista keskeisimmät ~2000 kanji-merkkiä ja niillä pystyy wikipedian mukaan melkein lukemaan sanomalehden. Ne kun ulkomaalainen oppii niin varmasti hyvä tulee, mutta hidasta ja turhauttavaa hommaa se on. Mutta periksi ei anneta. Kun puhekieli on hallussa jotenkin niin Japaniin on päästävä ainakin muutamaksi kuukaudeksi asumaan. Ne naiset, ne naiset. :kuola:

Mitenköhän Japanissa pärjää enkulla? Olen saanut sellaisen käsityksen jostain, ettei jengi niin hirveästi osaa lontoota siellä. Himottais niin kovasti käydä joskus kyläilemässä siellä.
Joku japski-tyttö olis kyllä niiiii-in ihQ :haart:

Back
Ylös Bottom