Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mullaki viikonloppu vapaa herran aikaan :O seuraava vkl vapaa onkin sitten kuukauden-kahden päästä..tää työvuoro pitäis jaksaa vielä ja sitten soppa maistuu :P

taitaa hallitus sanoa oman sanansa tuohon mimmien kuolaamiseen ;) mut keittoa keittoa tänne kiitos nam :P

^^ voihan sitä harrastaa kunhan ei jää kiinni ;)

:lol2: nojoo voihan sen noinkin ajatella:thumbs: mut siis joo taitaa mun kuolailut pysyä aidan omalla puolella oman bellan perseessä :D

Hähää, minä en (pyrin tähän) koskaan sitoudu.
On niin hienoa elää kuin rokkitähti, olla nuori ja kaunis, rikas sekä hullu.
Niin ja tietää kuolevansa kolmekymppisenä.

kadehdittava elämäntyyli sulla Prayer. mä antaisin vaikka toisen kivekseni että pystyisin olemaan näin heteromiehenä täysin riippumaton naisista..ah olis se lottovoittoakin arvokkaampaa.

Hallitus ei kiellä ainakaan vielä naisten kuolaamista :kuola: :lol2:

Lueppa vähä tuota Lööppiketjua ja kaikki jutut asioista joiden kieltämistä suunnitellaan. En hirveesti yllättyis jos naisten kuolaaminenkin kiellettäisiin pahennusta herättävänä ja sukupuolisiveellisyyttä loukkaavana. Ihan mahdollista kun päättämässä olevia harppuja tarpeeks vituttaa kun ei oo saatu parrua vuosikymmeniin. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom