Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

taas tuli tää mun tunnollinen luonteeni esille..tunti ennen duunivuoron alkua mittasin kuumeen..38 astetta, mut en raaskinut vuoroesimiehelle tehdä kusisia ja jäädä himaan sluibaamaan..aika hankala löytää kohteen osaavaa kaveria 22.00 perjantai iltana :D eipä sinänsä..tosin ei tää duuni oo ku valvomista ja sisällä käppäilyä et sama istunko himas koneella vai täällä duunissa. mut oishan se kiva jos tää näkyisi cv:ssä :D

taas tuli tää mun tunnollinen luonteeni esille..tunti ennen duunivuoron alkua mittasin kuumeen..38 astetta, mut en raaskinut vuoroesimiehelle tehdä kusisia ja jäädä himaan sluibaamaan..aika hankala löytää kohteen osaavaa kaveria 22.00 perjantai iltana :D eipä sinänsä..tosin ei tää duuni oo ku valvomista ja sisällä käppäilyä et sama istunko himas koneella vai täällä duunissa. mut oishan se kiva jos tää näkyisi cv:ssä :D
Niin että saattaa tartuttaa muutkin!

noei oo pelkoo et johonkin tartuttaisin kun ei tässä rakennuksessa vittu oo muita kun mä :D melko fakiiri saa siis olla jos minulta kuumeen saa :D

Hyvät illanjatkot vaan kaikille, meikä lähtee kauneusunille! :)

Aika Erkki on se, joka kuumeen tartuttaa.
Kuume ei siis ole itsenäinen tauti, vaan jonkin taudin ilmaus: kuumeen nousu ilmaisee sen, että ihmisen ruumiin immuunijärjestelmä toimii ja taistelee taudinaiheuttajia kuten bakteereja ja viruksia vastaan

^^ http://www.youtube.com/watch?v=s7U3NrQQtc8

edit: tuli näistä vanhoista hyvistä lastenohjelmista mieleen et muistaako kukaan sellasen supermies ohjelman missä jollai nuorisoporukalla oli sellaset supersormukset(jokainen sormus muistaakseni edusti jotain elementtiä. vesi,tuli,maa etc) ja sit ku ne yhdisti ne ni niistä sormuksista tuli sellanen sininen siilitukkainen supermies?? pyöri joskus 90 luvun alkupuolella vissiin..

tappakaa mut.

Se on sitten...:zzzz:

Back
Ylös Bottom