Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jaha..kello näyttää niin paljon että vois vääntäytyä tohon sängylle makkoomaan. ötyä

Vein tänään kauppaan pulloja, olutpulloja luonnollisesti suurin osa, katsoin kun kone piippailee että ei panttia , näin kävi 17 pullon kohdalla. Näytin sit sitä kuittia jossa oli että 17x 0.00e.
Kassatantta kysyi että mitä pulloja ne oli, minä sanoin että 1,5l pulloja ja läpi meni.
Hähää

Olipas kuningasveto nukkua kolmen tunnin päikkärit iltapäivällä, ei tunnu olevan pelkoa että tulis uni ihan heti. Jarkon finaalimatsikin alkaa varmaan aikasintaan tunnin päästä, silloin olis jo syytä nukkua.

Kassatantta kysyi että mitä pulloja ne oli, minä sanoin että 1,5l pulloja ja läpi meni.
Hähää

Kusettaminen onkin aina tosi hieno juttu. Et kai sä suotta kaikkia ostoksiaskaan maksa kaupassa, kyllähän osan voi tunkea taskuun muuten vaan :jahas:

JArkon finaalimatsi :wtf: ??

näkyykö peli netistä ja onko tää joku atp turnaus?

San Josen ATP-turnauksen nelinpelin finaali. Sori, ei ollut tarkoitus johtaa harhaan. Siellä on nyt kaksinpelin finaalin toinen erä käynnissä, mutta koska Stepanek pelaa sekä tuossa että nelurin finaalissa, otteluiden välissä on suitable rest -tauko.

Ilmaisista streameistä ei ole mitään hajua, itse katsoisin maksullista Eurosport Playeriä jos katsoisin.

Kävin tänään synttäreillä ja oli aikamoinen tankkaus. Ei alkoholilla vaan ihan ruoalla tällä kertaa;) Napa meinaa poksahtaa, vaikka siitä onkin jo aikaa kun viimeksi suuhunsa jotain laittoi :)
Mutta nyt takas töihin :whip:

Olipas kuningasveto nukkua kolmen tunnin päikkärit iltapäivällä, ei tunnu olevan pelkoa että tulis uni ihan heti. Jarkon finaalimatsikin alkaa varmaan aikasintaan tunnin päästä, silloin olis jo syytä nukkua.
Ite vedin sellaset 10h "päikkärit" kun siinä 11 aikoihin kotiuduin abiristeilyltä. Voi olla että jonkun aikaa saa vielä valvoa.

Tämäkin yö kohta taputeltu pakettiin ja vielä monta sellaista edessä.

Ötyä.

masturboiminen on aika hyvä vaihtoehto..
kaakao lämpimään maitoon rokkaa.
ehkä olut?

lämpimät peitot ja parempi huominen kutsuu ->

mä vetkuttelen ku tiedän et aamulla on vähintään tunnin aerobinen treeni (siivous) tiedossa. oon luvannu ittelleni et aamupalaa ei heru ennenku on siivottu.

Back
Ylös Bottom