Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä.
Tänään illalla taas töihin. Loma lusittu....

Jos ois fiksu niin menis nukkuu... mut kun ei oo ja aamuluennot voi skipata koska ei väsyneenä kuitenkaa mitää oppis...:rolleyes: leffaa päälle vaa o/

Vähänkö väsy, mutta pitäis silti vielä valvoa muutamia tunteja, kun pitää hakea exä ja sen kaveri lentokentältä. Kyllä sitä nyt väsyttää, kun ei ole aamulla kiire mihinkään, mutta annas olla, jos tarttee herätä aamulla töihin. Sit ei kyllä väsytä.

Tänään alkaa kuuden viikon saikku. Mitäköhän sitä touhuis?

Moi. Mulla olis kans pakastepizza tuolla noin, ja pari eri jäätelöistä, Domino-keksejä ja Jaffa-keksejä.

Syön ne vasta ensi yönä.
Itse ajattelin vielä syödä toisen salami pitsan. Siinä paketissa tulee nimittäin kaksi kappaletta. Ei paha hinta, kun nuo maksaa kaksi euroa viisikymmentä senttiä. Hinta laatusuhde kohdallaan.

Miula ois myös jätskiä, mutta taidan säästää itsekkin ne ensi yöhön.

Anonymity: Olisin kuvan ottanut, mutta se oli niin herkullisen näköinen etten malttanut. Söin sen kolmella haukulla, räyh.

Kun mä tsekkailen netistä noita saapuvia lentoja, niin missä vaiheessa mä voin alkaa luottamaan siihen arvioituun saapumisaikaan? Eli missä vaiheessa se ei enää muutu?

Back
Ylös Bottom