Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kertokaa mulle oikeasti et mitä mies yrittää saavuttaa tällasessa tilanteessa? Mä en vaan voi käsittää, pistää oikeasti ihan raivoksi.

En tiedä mitä kyseisten "herrasmiesten" päässä on liikkunut. Mun sisko asuu etelä-Ranskassa niin kysynkö siltä pippurisumutekaupan osoitetta tai ohjeita miten pärjätä paikallisten persereikien kanssa? :D

Halo: Siinä oli kyseessä paikallisten "miesten" jokin riitti. Pitää näyttää että uskaltaa promilleissa lähestyä naista kuten apinamies. Tällä kertaa uhrina jouduit olemaan sinä :( Mut ehkäpä hyvällä onnella he ajavat puuta päin seuraavassa risteyksessä.

Itsellä menny tämäkin yö työpaikalla rauhallisesti. Hyvä hyvä. Vielä 4 yötä kun jaksais..

Kysy molempia, toi pippurisuihke ois ihan oikeasti fiksu juttu täällä. Toi juttu mistä selitin tapahtui kun kävelin kaverin kämpille; kävellessäni takaisin kotiin myöhemmin, toinen auto hidasti viereen ja kuski huuteli jotain mulle. Tällä kertaa jatkoin vaan kävelemistä ja ignoorasin huutelun, onneksi häiskä tajusi siitä lähteä. Tota tapahtuu oikeasti ihan koko ajan. Joku kerta siinä autossa vaan saattaakin olla useampi mies jotka ei tajua vinkkiä, ja siinä on kyllä yksin olevalla naisella aika ikävä alkaa mitään tekemään... Pippurisuihke nyt ois edes jonkinnäköinen turva.

Ens kerralla otan hiuslakkaa ja sytkärin messiin ja sytytän latinojen liimaletit tuleen.

Se vaan on aika naurettavaa joutua raiskatuksi sytkäri ja hiuslakkapullo kädessä. Pistä sitä pippuria naamalle mieluiten, kyl sitä löytyy Ranskasta jos löytyy Suomestakin.

Tässä just paistoin lettuja. piti lähteä yhdelle baariin, mutta venähtihän se vähän kun tarjotiin. Unohtui käydä grillillä niin piti jotain hyvää kehittää.

Iski koodausinspiraatio eikä meinaa malttaa mennä nukkumaan ollenkaan. Sinänsä sopivaan paikkaan osui, että kyseisen kouluharkan dedis on tänään klo 23:59. Vähän vaan arveluttaa, kuinka mahtaa onnistua nukkuminen, jos nukkumaanmeno venyy paljon tuonne klo 06 yli.

Ja Halo, ei taitaisi olla tuollainen pippurisumute ollenkaan huono idea, jos sellaisen vain Ranskassa saa kohtuullisella vaivalla. Kokemuksesta
(Järkkärikurssilla testasin. Ei mitään sen kummempaa.)
voin sanoa, että tuntuu aika ikävältä moinen naamalla ja luulisi normaalin päällekarkaajan kellistyvän tarvittaessa tehokkaasti.

Ötyä
tulin töistä.
Edit : Kiitos Columbulle...Huomenta myös.

Back
Ylös Bottom