Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta päivää.

mitähän tälle yölle keksisi?
koitin pelailla lord of the rings onlinea, mutta jääny latailee kuin yli 16000:a päivitystä.
ehkä kahville jonnekin tai sit vaan töllön kattomista ja homehtumista.

Iltaa istuen, elämä hymyilee niin kuin aina. Asiat eivät voisi olla paremmin.

Mitäs sinne? Spämmäätkö ratin takaa? Ootko tällä kertaa menossa Pieksamäelle?

Toistaiseksi ihan kotosalla ja näillä näkymin ei tarvitse lähteä ennen ensi viikkoa minnekään. Se tietää viikonlopulle kunnon helikopterihumalaa!

Mä laitan safkaa. Ihan ok sarja tämä Uhan Alla mikä pyörii Subilla. On joskus vahingossa tullut katseltua ja nyt menee jo ihan hyvänä viihteenä.

Toistaiseksi ihan kotosalla ja näillä näkymin ei tarvitse lähteä ennen ensi viikkoa minnekään. Se tietää viikonlopulle kunnon helikopterihumalaa!

Hyvä! Kunnon känni tekee aina silloin tällöin hyvää. Siitä tuli mieleen, että pääsitkö sinne risteilylle? Oliko hulvatonta?

Tuli tuostakin mieleen, että olen ollut baarissa n. kolme kk sitten. Ei jumalauta, pitäis varmaan noudattaa sun esimerkkiä.

Hyvä! Kunnon känni tekee aina silloin tällöin hyvää. Siitä tuli mieleen, että pääsitkö sinne risteilylle? Oliko hulvatonta?

Tuli tuostakin mieleen, että olen ollut baarissa n. kolme kk sitten. Ei jumalauta, pitäis varmaan noudattaa sun esimerkkiä.

Kuvista päätellen olen ainakin ollut mukana risteilyllä kun joka toiseen kuvaan oon naamani (tai perseeni) saanut. :D
Helvetin hyvä keikka oli!!

Back
Ylös Bottom